خبرگزاری کار ایران

از ۲۵اردیبهشت و در حوزه هنری؛

سید جواد روشن «سپیده سر زد» را به صحنه می‌برد

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۵۵

شب واقعه هفده شهریور سال 57 است و داستان خانواده‌ای سنتی را روایت می‌کند که منزلشان مشرف به میدان ژاله (میدان شهدا) است. دو برادر این خانواده اختلافاتی دارند که منجر به اتفاقاتی می‌شود.

ایلنا: نمایش «اگر سپیده سر زد» نوشته هادی حوری به کارگردانی سیدجواد روشن از 25 اردیبهشت ساعت 18 در تماشاخانه ماه حوزه هنری به صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، این نمایش اثری اجتماعی است که در بستر تاریخ روایت می‌شود. بستر تاریخی نمایش،شب واقعه هفده شهریور سال 57 است و داستان خانواده‌ای سنتی را روایت می‌کند که منزلشان مشرف به میدان ژاله (میدان شهدا) است. دو برادر این خانواده اختلافاتی دارند که منجر به اتفاقاتی می‌شود.
زمانِ این نمایش 60 دقیقه و قیمت بلیت آن 7 هزارتومان است که علاقه‌مندان می‌توانند در سه روز اول اجرا از طریق سایت تیوال(Twall.com) از تخفیف ویژه برخوردار باشند.

در این نمایش كه جز شنبه‌ها همه‌روزه ساعت 18 در سالن ماه حوزه هنری اجرا می‌شود؛ وحید نفر، مجید آهنگران، ابوالفضل حاجی‌علی‌خانی،‌ سیاوش خادم‌حسینی، الهه شه‌پرست و مهری‌سادات آل‌آقا بازیگران این نمایش هستند.

همچنین طراحی صحنه نمایش را «الهام شعبانی» بر عهده داشته است. سایر عوامل نیز عبارتند از: عنایت خادم‌بشیری(انتخاب و تنظیم موسیقی)، سیوش خادم‌حسینی(مدیر تولید و دستیار اجرا)، مهدی ذاکرحسینی(مدیر صحنه)، مهری زندی(منشی صحنه) و حسام حیدری(طراح چهره‌پردازی).
تماشاخانه‌ی «ماه» در ساختمان مرکزی حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه،‌ نرسیده به تقاطع حافظ واقع شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز