خبرگزاری کار ایران

کارگاه‌های آموزشی تئاتر خیابانی در روزهای پایانی جشنواره تئاتر دانشگاهی

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۴۱

سجاد افشاریان کارگاه آموزشی "از طرح و ایده تا اجرا"، پیام عزیزی کارگاه کارگردانی نمایش خیابانی و کریم خاوری کارگاه آموزشی پژوهش تئاتر خیابانی را برگزار می‌كنند.

ایلنا: روزهای 17 تا 20 اردیبهشت سه کارگاه آموزشی تئاتر خیابانی با حضور پیام عزیزی، سجاد افشاریان و کریم خاوری برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، کارگاه "کارگردانی نمایش خیابانی" توسط پیام عزیزی روزهای 17،18 و 19 اردیبهشت در تالار ماه حوزه هنری برگزار می‌شود. این کارگاه آموزشی ساعت 10 تا 13 روزهای یاد شده میزبان هنرجویانی است که برای حضور در آن ثبت نام کرده‌اند.
سجاد افشاریان نیز در همین تاریخ کارگاه آموزشی "از طرح و ایده تا اجرا" را ویژه هنرمندان و هنرجویان تئاتر خیابانی برگزار می‌کند. کارگاه او در ساعت 13 تا 16 روزهای 17 تا 19 اردیبهشت تشکیل می‌شود.
آخرین کارگاه آموزشی جشنواره شانزدهم تئاتر دانشگاهی نیز با حضور کریم خاوری در تاریخ های 19 و 20 اردیبهشت برگزار خواهد شد. کریم خاوری کارگاه آموزشی "پژوهش تئاتر خیابانی" را در ساعت 10 تا 12:30 سالن استاد ناصری در روزهای یاد شده تدریس می‌کند.
شانزدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران شنبه 21 اردیبهشت ساعت 14:30 با معرفی برگزیدگان بخش های سیزده گانه کار خود را پایان می دهد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز