خبرگزاری کار ایران

انتشارت نگاه با 7 عنوان جدید به نمایشگاه كتاب می‌آید

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۹۶

سال قبل 8عنوان كتاب از شاعرانی مثل فریاد شیری، رضا حیرانی، شهین خسروی‌نژاد، سپیده جدیری، علی كاكاوند، مریم مهرآذر و داریوش معمار منتشر شد.

ایلنا: انتشارات نگاه با 7 عنوان كتاب جدید به بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دبیر بخش نگاه تازه انتشارت نگاه ضمن اعلام این خبر، گفت: این كتاب‌ها شامل مجموعه شعرهایی از شاعرانی همچون واهه آرمن، هرمز علیپور، بكتاش آبتین، اسماعیل یوردشاهین، داوود ملك‌زاده، فریبرز رئیس‌ دانا، علی اکبر گودرزی طائمه است كه به عنوان چاپ نخست در نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران عرضه می‌شود.

وی با اشاره به كتاب‌های منتشر شده زیرنظر نگاه تازه انتشارات نگاه در سال 91، ادامه داد: سال قبل 8عنوان كتاب از شاعرانی مثل فریاد شیری، رضا حیرانی، شهین خسروی‌نژاد، سپیده جدیری، علی كاكاوند، مریم مهرآذر و داریوش معمار منتشر شد.

داریوش معماریان در رابطه با برنامه‌های آینده این انتشارات توضیح داد و اظهار داشت: در این رابطه باید بگویم خوشبختانه تعداد 5عنوان كتاب شعر از وزارت ارشاد مجوز انتشار دریافت كرده كه مجموعه‌هایی از مریم فتحی، پوریا سوری، علیرضا آویز، حسن مولایی و علی علفتی را دربرمی‌گیرد.

وی در انتها بیان كرد: همچنین دو عنوان كتاب هم از آقایان علیرضا پنجه‌ای و ابراهیم عادل‌نیا برای نشر قرارداد بسته شده است كه آقای پنجه‌ای از برندگان جشنواره شاعران بدون كتاب بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز