خبرگزاری کار ایران

انتقاد نماینده اهر و هریس از کندی اقدامات در مناطق زلزله زده؛

کتمان حقایق، مشکلات زلزله‌زدگان را حل نمی‌کند

asdasd

مسئولان واقعیت ها را اعلام کنند چرا که با اعلام واقعیت ها ممکن است فرد خیّری بیاید و در این منطقه مدرسه بسازد اما وقتی اعلام می کنند که مدرسه ها آسیب جدی ندیدند کتمان واقعیت ها است و نباید حقایق را کتمان کرد.

ایلنا: نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: از مجموعه ۱۰هزار کانکسی که باید توسط بنیاد مسکن تامین می‌شد تا به امروز فقط سفارش ۵ هزار کانکس داده شده است و ما نسبت کندی روند تامین کانکس برای مردم زلزله زده گلایه مندیم.

عباس فلاحی باباجان نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: لازم است رسانه‌ها اطلاعات بیشتری از مناطق زلزله زده منتشر کنند و انساندوستی حکم می‌کند مردم این مناطق را به ویژه در فصل سرما فراموش نکنیم. از مجموعه ۱۰هزار کانکسی که باید توسط بنیاد مسکن تامین می‌شد تا به امروز فقط سفارش ۵هزار کانکس داده شده است و ما نسبت کندی روند تامین کانکس برای مردم زلزله زده گلایه مندیم.

وی گفت: درخواست ما از مسئولان این است که به اقدامات در حال انجام سرعت بدهند و اقداماتی که برای مدیریت بحران انجام می‌شود را انجام بدهند و متاسفانه فعالیت‌ها به کندی صورت می‌گیرد.

فلاحی خاطر نشان کرد: به ۱۱۰ مدرسه در این مناطق خسارت وارد شده است و اکنون که در روزهای ابتدایی پاییز قرار داریم باید به این مسئله اهمیت بدهیم و یکی از الویت‌ها باید تامین کانکس برای دانش آموزان ضروری است و مسئولان با نگاه بهتری مسائل مردم را حل کنند.

نماینده اهر و هریس تاکید کرد: اگر واقعیت‌ها را اعلام کنند بهتر است چرا که با اعلام واقعیت‌ها ممکن است فرد خیّری بیاید و در این منطقه مدرسه بسازد اما وقتی اعلام می‌کنند که مدرسه‌ها آسیب جدی ندیدند کتمان واقعیت‌ها است و نباید حقایق را کتمان کرد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با کتمان کردن حقایق مشکلات حل نخواهد شد و این مسئولان هستند که باید واقعیت‌ها را بگویند و این رسانه‌ها هستند که باید واقعیت را منتشر کنند و از الزامات مدیریت بحران شب نخوابیدن‌ها و تعطیل نکردن فعالیت‌ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز