خبرگزاری کار ایران

شروع به کار فروشگاه نوروزی کمیته امداد ویژه مددجویان از امروز

asdasd
کد خبر : ۴۱۱۲۱

خانواده‌هایی که دارای کارت ویزه خرید کالا از این فروشگاه هستند می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ بعد ازظهر به این فروشگاه جهت تامین کالاهای معیشتیشان مراجعه کنند.

ایلنا: مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) از شروع به کار فروشگاه نوروزی کمیته امداد ویژه مددجویان تحت حمایت این نهاد و نیازمندان موردی از امروز (۷ بهمن) تا پایان فروردین سال ۹۲ در محل اتوبان صیاد شیرازی بعد از بیمارستان گلستان، مجتمع فدک این نهاد خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، عباس دارائی با اشاره به راه اندازی این فروشگاه در آستانه دهه فجر و هفته وحدت گفت: هر ساله در این فروشگاه پرمصرف‌ترین اقلام مورد نیاز همچون: مواد پروتئینی و گوشتی، حبوبات، کالای خواب و پتو، کیف و کفش، لوازم خانگی، پوشاک، مواد شوینده و از این قبیل جهت بهره‌مندی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و نیازمندان عرضه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: خانواده‌هایی که دارای کارت ویزه خرید کالا از این فروشگاه هستند می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ بعد ازظهر به این فروشگاه جهت تامین کالاهای معیشتیشان مراجعه کنند.

فروشگاه نوروزی کمیته امداد پنجشنبه ۵ بهمن ماه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حسین انواری، سرپرست کمیته امداد امام (ره) و اعضای شورای مرکزی و معاونان این نهاد، محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز