خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان بهزیستی کشور:

رشد ۱۳۷ درصدی مشارکت‌های مردمی در اقدامات سازمان بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۹۴

ایجاد ۳۸ هزار شغل برای معلولان، زمین‌های ورزشی مناسب سازی شده در تمامی استان‌ها، ۳۲ سالن فوتسال بین‌المللی و ۱۶ زمین چمن از اتفاقاتی بود که با کمک خیران در سازمان بهزیستی به ثمر رسیده است./وی در پایان از اهدای هدایای پنج میلیون تومانی به نفرات اول و ۲ میلیون تومانی به نفرات دوم پارالمپیک لندن خبر داد.

ایلنا: رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: با توجه به وظایف متعدد بهزیستی در حوزه‌های مختلف، سهم اجتماعی و مشارکت مردم در این سازمان در برنامه نوسازی سازمان بهزیستی افزایش یافت و با اقدامات صورت گرفته در مدت پنج ماه میزان مشارکت‌های مردمی ۱۳۷ درصد رشد یافته است.

به گزارش ایلنا، همایون هاشمی در جشن سپاس و مراسم معرفی سفیران صلح و تقدیر از ورزشکاران پارالمپیک سازمان بهزیستی که صبح امروز در تالار وحدت برگزار شد، با اشاره به تکالیف سازمان بهزیستی در حوزه معلولان و خدمات اجتماعی اظهار کرد: مقرر شد که با توجه به وظایف متعدد بهزیستی در حوزه‌های مختلف، سهم اجتماعی و مشارکت مردم در این سازمان در برنامه نوسازی سازمان بهزیستی افزایش یابد و با اقدامات صورت گرفته در ظرف پنج ماه میزان مشارکت‌های مردمی ۱۳۷ درصد رشد یافته است.

هاشمی جشن سپاس سازمان بهزیستی و معرفی سفیران طلایی صلح این سازمان را برنامه‌ای اثربخش برای توسعه فعالیت‌های تخصصی این سازمان خواند و افزود: سازمان بهزیستی یگانه سازمان حمایت‌گر معلولان به شمار می‌آید و توانسته است در عرصه‌های ورزش معلولان نسبت به کشورهای پیشرفته پیش گام به شمار آید.

وی در رابطه با فراهم کردن زمینه‌های مساعد برای معلولان اظهار کرد: ایجاد ۳۸ هزار شغل برای معلولان، زمین‌های ورزشی مناسب سازی شده در تمامی استان‌ها، ۳۲ سالن فوتسال بین‌المللی و ۱۶ زمین چمن از اتفاقاتی بود که با کمک خیران در سازمان بهزیستی به ثمر رسیده است.

رییس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: ایجاد ۲۰۰ هزار واحد مسکونی بود که تاکنون بیش از ۳۵ درصد آن تحویل شده و تا اسفند ماه ۴۰ هزار واحد دیگر نیز تحویل می‌شود.

هاشمی ضمن تاکید بر اهمیت مشارکت‌های مردمی، افزود: طرح سفرای صلح اقدامی در جهت شناسایی سازمان بهزیستی و تقویت مشارکت‌های مردمی در این سازمان است.

وی در پایان از اهدای هدایای پنج میلیون تومانی به نفرات اول و ۲ میلیون تومانی به نفرات دوم پارالمپیک لندن خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز