خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌و‌گو با ایلنا:

۲۲۸۵ نفر در برف و کولاک دچار حادثه شدند

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۸۴

۱۴۸ امدادگر و نیروی امدادی به آسیب دیدگان امدادرسانی کرده‌اند و با توجه به شدت برف و کولاک عمده خدمات امدادی مربوط به استان‌های لرستان، کردستان و آذربایجان غربی بوده است.

ایلنا: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در پی رویداد برف و کولاک روز گذشته بیش از ۲۲۸۵ نفر دچار حادثه شدند که از این تعداد ۱۹ نفر مصدوم شدند و خوشبختانه تمامی مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند.

حسین درخشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با گزارش نهایی عملیات امداد و نجات هلال احمر در برف و کولاک روز گذشته، گفت: در پی بارش برف و کولاک در روز گذشته به استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، قزوین، کردستان، مرکزی، کرمانشاه و لرستان دچار حادثه شده‌اند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در رابطه با تعداد افراد حادثه دیده در بارش برف و کولاک افزود: در پی رویداد این حوادث بیش از ۲۲۸۵ نفر دچار حادثه شدند که از این تعداد ۱۹ نفر مصدوم شدند و خوشبختانه تمامی مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند.

وی ادامه داد: بنابر آخرین گزارش‌ها به ۸۷۵ نفر در مساجد، مدارس اسکان اصطراری ارائه شده است.

درخشان در رابطه با توزیع اقلام امدادی در بین افراد حادثه دیده خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از ۴۰۰ تخته پتو، ۴۲۰ بسته غذایی و ۴۱۵ قوطی کنسرو در بین حادثه دیدگان توزیع شده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۱۴۸ امدادگر و نیروی امدادی به آسیب دیدگان امدادرسانی کرده‌اند و با توجه به شدت برف و کولاک عمده خدمات امدادی مربوط به استان‌های لرستان، کردستان و آذربایجان غربی بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز