خبرگزاری کار ایران

سرپرست جدید وزارت بهداشت؛

از اینکه جای دستجردی نشسته‌ام احساس خوبی ندارم

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۴۸

دستجردی صلاحیت حضور در این مسند را داشت/در ابتدای دولت نهم زمانی که رئیس جمهور با افرادی که آشنایی با این بخش داشتند مصاحبه می‌کردند من خدمت ایشان رسیدم و تصمیم گرفتند که من در خدمت این بخش باشم اما بعد‌ها بنا به دلایلی این مساله منتفی شد.

ایلنا: سرپرست جدید وزارت بهداشت گفت: احساس خوبی ندارم که این اتفاق افتاد و من در جایگاه خانم دکتر وحید دستجردی که صلاحیت نیز داشتند نشسته‌ام.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد حسن طریقت منفرد در نشست معارفه با روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که امروز صبح در محل وزارت بهداشت برگزار شد گفت: این در جوامع یک واقعیت است که میز‌ها همیشگی نیست و بهتر بگویم که میز‌ها بیشترین عدالت نسبی را در توزیع سمت‌ها دارند که در کشور ما نیز سرعتش بالا است.

وی با تاکید براینکه امیدوارم با دست توانای شما سیاست‌های کشور و قوانین موجود را به مرحله اجرا برسانیم افزود: به شما اطمینان می‌دهم که وظیفه اصلی این استاد انتقال امکانات از کشور و دولت درحد توان به شما عزیزان است که بتوانید خدمت بیشتری را به مردم ارائه کنید.

طریقت فرد حیاتی‌ترین نیاز جامعه را موضوع بهداشت درمان عنوان کرد و افزود: در ارتباط با مواد مترقی در برنامه پنجم توسعه که خیلی از آن‌ها نیز در برنامه‌های توسعه سوم و چهارم نیز وجود داشت این حقیر کم و بیش توفیق حضور در بحث‌هایی که منجر به تصویب این قوانین شد داشتم که خیلی از آن‌ها آرزوی دیرینه من بود که در کشور اجرایی شود.

طریقت منفرد تصریح کرد: ‌لازم است جهت اطلاع بگویم که در ابتدای دولت نهم زمانی که رئیس جمهور با افرادی که آشنایی با این بخش داشتند مصاحبه می‌کردند من خدمت ایشان رسیدم و قرار یک ربع ما بیش از یک ساعت و نیم طول کشید و ایشان با اعلام مواضع و توضیحاتی که به ایشان داده شد تصمیم گرفتند که من در خدمت این بخش باشم اما بعد‌ها بنا به دلایل این مساله منتفی شد اما عنایت رئیس جمهور به نقطه نظرات بنده کم نبود.

وی افزود: به تازگی گزارشی در ارتباط با برخی مسائل به رئیس جمهوری داده بودم، وقتی بنده را احضار کردند فکر کردم در رابطه با آن گزارش توضیحاتی را می‌خواهند اما وقتی به خدمت ایشان رسیده‌ام به طور صریح و غیر قابل انتظاری دستور دادند در این دفتر و در خدمت شما قرار بگیرم.

وی با بیان اینکه اگر چه این دستور به یک باره بود اما آشنایی با مواضع و اطلاعات حقیر در رابطه با خدمت در این بخش برای رئیس جمهور سابقه‌ای طولانی دارد افزود: از همین رو این تصمیم گرفته شد که بنده در این دفتر در خدمت شما و مردم قرار بگیرم و لازم می‌دانم که این شروع کار من در این بخش حدالمقدور با راهنمایی و مشورت شما باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز