خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با ایلنا:

برف و کولاک، ۲۱۶۷ نفر را گرفتار کرد

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۳۶

در پی بارش برف و کولاک، ۲۱۶۷ نفر در استانهای یزد، سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان، گلستان و مازندران آسیب دیدند.

ایلنا: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: برف و کولاک در ۵ استان، ۲۱۶۷ نفر را دچار حادثه و ۱۳ نفر را مصدوم کرد.

حسین درخشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با عملیات برف و کولاک امروز، گفت: در پی بارش برف و کولاک۲۱۶۷ نفر در استانهای یزد، سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان، گلستان و مازندران آسیب دیدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: از بین ۵۰۰ نفر حادثه دیده در برف و کولاک روز گذشته ۱۳ نفر مصدوم شدند که ۳ نفر ازن افراد جهت ارائه خدمات پزشکی درمانی به بیمارستان و مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: همچنین به ۱۳۱۶ نفر از حادثه دیدگان نیز علاوه بر خدمات درمانی، خدمات اسکان در مساجد و راهدارخانه‌ها ارائه شده و بالغ بر ۲۰۰ دستگاه خودرو از مناطق برفی و کولاک زده رهاسازی شده است.

درخشان در رابطه با اعزام توزیع اقلام امدادی در بین حادثه دیدگان افزود: ۱۰۴۴ تخت پتو و همچنین اقلام امدادی بین حادثه دیدگان توزیع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز