خبرگزاری کار ایران

سیل خوزستان ۵ خانه را خراب و جان یک نفر را گرفت

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۳۳

با تلاش نیروهای امدادی تاکنون ۲۹۹ نفر نجات پیدا کرده‌اند و آب از ۳۰ واحد مسکونی تخلیه شده است ولی متاسفانه به علت ضعف تاسیساتی ۷ واحد مسکونی در پی بارش شدید باران و سیلاب تخریب شد.

ایلنا: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در پی سیلاب شدید در ۵ شهرستان استان خوزستان، ۷ واحد مسکونی ویران شد و یک نفر جان خود را از دست داد.

حسین درخشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با جزییات سیل استان خوزستان گفت: این سیل به ۵ شهرستان، دزفول، بهبهان، اندیمشک، رامهرمز و مسجد سلیمان اسیب رسانده است همچنین ۴ روستای و ماطق عشایر نشین مسجد سلیمان را سیل در محاصره خود قرار داده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در رابطه با آسیب دیدگان این حادثه افزود: در این حادثه ۳۰۰ نفر آسیب دیده‌اند که متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داده است.

وی در رابطه با اعزام تیم‌های امدادی به مناطق آسیب دیده، اظهار کرد: ۱۸۳ نفر امدادگر در قالب ۳۳ تیم امدادی به مناطق آسیب دیده اعزام شده‌اند و در حال خدمات رسانی به آسیب دیدگان هستند.

درخشان ادامه داد: با تلاش نیروهای امدادی تا کنون ۲۹۹ نفر نجات پیدا کرده‌اند و آب از ۳۰ واحد مسکونی تخلیه شده است ولی متاسفانه به علت ضعف تاسیساتی ۷ واحد مسکونی در پی بارش شدید باران و سیلاب تخریب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز