خبرگزاری کار ایران

رییس هیات مدیره داروسازان تهران درگفت‌وگو با ایلنا:

دارو باید گران‌تر شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۷۶

خدمات دارویی در سبدکالایی مردم آن چنان بالا نیست زیرا هر کسی در سال ممکن است به دفعات اندکی بیمار شود و به مصرف دارو نیاز داشته باشد.

ایلنا: رییس هیات مدیره داروسازان تهران با اشاره به افزایش قیمت دارو‌ها با توجه به وضعیت ارزی گفت: دارو درکشور ارزان است و قیمت آن هنوز جا دارد که بیشتر بالا رود.

علی مدرسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا بااعلام این مطلب تصریح کرد: شرکت‌های دارویی بعد از اعمال تغییرات در قیمت دارو‌ها، آن‌ها را با تاخیر به داروخانه‌ها ارسال می‌کنند.

وی تصریح کرد: بیماران می‌توانند به جای داروهایی که کمیاب است از داروهای جایگزین استفاده کنند که هیچ لطمه‌ای نیز به آن‌ها واردنمی کند.

رییس هیات مدیره داروسازان تهران به افزایش قیمت دارو‌ها با توجه به وضعیت ارزی اشاره کرد و افزود: البته دارو درکشور ارزان است و قیمت آن هنوز جا دارد که بیشتر بالا رود.

وی خاطرنشان کرد: قیمت دارو در مقایسه با خیلی از خدماتی که در سایر رشته‌ها صورت می‌گیرد قابل مقایسه نیست و برای ارائه خدمات بهتر به بیماران، دارو باید گران‌تر شود.

مدرسی با اشاره به اینکه ما نمی‌خواهیم بگوییم که دارو‌ها با قیمت بالایی به مردم داده شود، افزود: خدمات دارویی در سبدکالایی مردم آن چنان بالا نیست زیرا هر کسی در سال ممکن است به دفعات اندکی بیمار شود و به مصرف دارو نیاز داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مصرف دارو برای هر فرد پایین است، افزود: از همین رو برای ارائه خدمات بهتر به بیماران به نفع آن‌ها است که قیمت دارو افزایش پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز