خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان غذا و دارو:

آرامش دارویی به کشور باز می‌گردد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۱۸

هدف اول ما در این زمینه سلامت محوری است و حمایت سازمان غذا و دارو از تولیدکنندگان صرفاً نگاه اقتصادی نیست بلکه تآمین سلامت مردم و سلامت محوری است و هیچ چیز را برای این هدف فدا نخواهیم کرد.

ایلنا: رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در سال ۹۲ آرامش دارویی را به کشور باز می‌گردانیم.

به گزارش ایلنا، رسول دیناروند ضمن اعلام این خبر گفت: دولت، شخص رئیس جمهور و معاون اول ایشان، وزارتخانه‌های اقتصادی و بانک مرکزی، همگی حامی جدی حرکت به سمت حل مشکلات دارویی در کشور هستند.

وی با بیان اینکه دسترسی مردم به داروهای مورد نیاز اولین و مهم‌ترین هدف کوتاه مدت سازمان غذا و دارو است گفت: تمام تلاشمان را برای بازگرداندن آرامش دارویی به کشور به کار خواهیم گرفت.

دیناروند که در مراسم تودیع رئیس سابق سازمان غذا و دارو سخن می‌گفت، بحث غذا و ایمنی مواد غذایی را از جمله برنامه‌های بلندمدت این سازمان عنوان کرد و گفت: در حوزه غذا وضعیت نامناسبی داریم و چون در زمینه ایمنی و سلامت مواد و فرآورده‌های غذایی اثر فوری دیده نمی‌شود ممکن است در این امر غفلت صورت گیرد.

وی در ادامه به موضوع تجهیزات پزشکی و واکسن اشاره کرد و گفت: هدف اول ما در این زمینه سلامت محوری است و حمایت سازمان غذا و دارو از تولیدکنندگان صرفاً نگاه اقتصادی نیست بلکه تآمین سلامت مردم و سلامت محوری است و هیچ چیز را برای این هدف فدا نخواهیم کرد.

رئیس جدید سازمان غذا و دارو با اشاره به وجود تحریم‌ها در کشور گفت: در دورانی قرار داریم که تحریم‌ها جدی است و باید به نحوی مدیریت کنیم که تحریم‌ها را دور بزنیم تا آسیبی به مردم نرسد.

گفتنی است؛ مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان غذا و دارو پیش از ظهر امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر حاجی آخوندی رئیس سابق و مدیران این سازمان برگزار شد. در این مراسم وزیر بهداشت با اهدای لوح از زحمات دکتر حاجی اخوندی تقدیر و حکم ریاست دکتر دیناروند را به وی ابلاغ کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز