خبرگزاری کار ایران

از امروز در ۱۸ استان کشور؛

شماره امداد هلال احمر از ۱۴۸ به ۱۱۲ تغییر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۵۰

۱۰۰ دستگاه آمبولانس، ۲۲ قلاده سگ تجسس، ۷۴ دستگاه زنده‌یاب بیورادار، ۵۱ دستگاه خودروی نجات تیپ یک نیز برای تقویت و توسعه شبکه امداد و نجات کشور امروز رونمایی و بین پایگاه‌های امداد و نجات در سراسر کشور توزیع شد.

ایلنا: شماره ۱۱۲ به عنوان شماره امدادی در ۱۸ استان کشور جایگزین شماره ۱۴۷ شد و هموطنان برای درخواست کمک‌های امدادی می‌توانند با این شماره تماس بگیرند.

به گزارش ایلنا، امروز با حضور افشین علیخانی، دبیر کل جمعیت هلال احمر و رئیس سازمان امداد و نجات شماره ۱۱۲ با عنوان ندای امداد جایگزین شماره ۱۴۸ در ۱۸ استان کشور شد و در ۱۸ استان کشور می‌توانند هنگام بروز حادثه در جاده‌ها، سواحل دریایی یا کوهستان برای درخواست کمک با این شماره تماس بگیرند و در بقیه استان‌ها هنوز‌‌ همان شماره ۱۴۸ فعال است.

همچنین ۱۰۰ دستگاه آمبولانس، ۲۲ قلاده سگ تجسس، ۷۴ دستگاه زنده‌یاب بیورادار، ۵۱ دستگاه خودروی نجات تیپ یک نیز برای تقویت و توسعه شبکه امداد و نجات کشور امروز رونمایی و بین پایگاه‌های امداد و نجات در سراسر کشور توزیع شد.

به گزارش ایلنا، امروز همزمان ۳۹ پایگاه امداد و نجات و ۱۰ باب انبار امدادی در ۲۱ استان کشور به بهره‌برداری رسید و تعداد پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای، دریایی و آنست به ۵۰۸ پایگاه رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز