خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

۴ کشته و مجروح براثر برخورد وانت پیکان با پراید در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۹۳

براثر یك تصادف شدید بین خودروی وانت پیكان و سواری پراید در جاده جرقویه اصفهان دو كشته و دو مجروح برجای گذاشت.

ایلنا: براثر یك تصادف شدید بین خودروی وانت پیكان و سواری پراید در جاده جرقویه اصفهان دو كشته و دو مجروح برجای گذاشت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ «شاهپور انصاری» رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: ساعت ۱۴ و ۲۵ دقیقه روز جمعه، هفتم تیرماه ماموران این پلیس از وقوع سانحه تصادفی بین یک دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه خودروی سواری پراید مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه راننده خودروی پراید و سرنشین آن به نام‌های اکبر فاتحی ۳۴ ساله و رضا فاتحی ۶۰ ساله به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست دادند و راننده و سرنشین خودروی وانت پیکان هم که دچار مصدومیت شدید شده بودند توسط نیروهای امدادی به بیمارستان انتقال یافتند.

این مقام مسئول عنوان داشت: براساس بررسی کار‌شناسان این پلیس علت این حادثه بی‌احتیاطی راننده خودروی وانت پیکان و انحراف به چپ ناگهانی به سمت مسیر برگشت جاده عنوان شده است.

سرهنگ انصاری در پایان با بیان اینکه رانندگان باید در مسیرهای دو طرفه دقت لازم را داشته باشند گفت: در راه‌های دو طرفه‌ای که دارای خط ممتد باشند سبقت در آن‌ها ممنوع است و یکی از موارد حادثه ساز محسوب می‌شود. در مسیرهای دو طرفه‌ای که دارای خط ممتد نیستند و رانندگان مجاز به سبقت هستند، این کار هم باید با دقت و تمرکز بیشتری انجام شود و رانندگان باید مراقب باشند تا با خودرویی که از روبرو می‌آید برخورد نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز