خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان:

کار بهزیستی از پلیس سخت‌تر است

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۶۶

در راستای آشنایی مسئولین استانی با فعالیت‌های اداره کل بهزیستی استان اصفهان طی هماهنگی‌های به‌عمل آمده فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان به اتفاق هیات همراه از مراکز تحت نظارت این اداره کل «خانه نوزادان و نو نهالان نرجس و مرکز توانبخشی شهید بهشتی» بازدید و با چگونگی ارائه خدمات در این مراکز آشنا شد.

ایلنا: در راستای آشنایی مسئولین استانی با فعالیت‌های اداره کل بهزیستی استان اصفهان طی هماهنگی‌های به‌عمل آمده فرمانده انتظامی اصفهان به اتفاق هیات همراه از مراکز تحت نظارت این اداره کل «خانه نوزادان و نو نهالان نرجس و مرکز توانبخشی شهید بهشتی» بازدید و با چگونگی ارائه خدمات در این مراکز آشنا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار آقا خانی، با بیان اینکه کار در نیروی انتظامی کاری سخت و دشوار است ولی امروز متوجه شدم ارگانی هم هست که کارش بسیار سخت‌تر از ماست، ابراز امیدواری نمود در حیطه کاری خود بتواند یاریگر بهزیستی استان باشد.

سردار آقا خانی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان که با هدف آشنایی بیشتر با فعالیت‌های و برنامه‌های بهزیستی و استفاده از ظرفیت‌های موجود استانی جهت بهبود وضعیت مراکز بهزیستی استان اصفهان، در مراکز بهزیستی حضور یافته بود، ضمن ابراز خرسندی از این بازدید، حضور در جمع خانواده بزرگ بهزیستی را توفیقی الهی خواند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان، ضمن قدر دانی از تلاش‌ها و زحمات مدیران و کارکنان اداره کل بهزیستی استان اصفهان کار در بهزیستی را کاری خداپسندانه و لطفی الهی برشمرد وگفت: براستی سازمان بهزیستی یکی از دستگاههایی است که در امر خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان نقش موثر و بسزایی در استان بر عهده دارد.

محمود محمد‌زاده، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان نیز ضمن ارج نهادن به کار نیک و خداپسندانه تمامی مسئولین استانی به جهت حمایت و یاری رساندن به سازمان بهزیستی در راستای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به اقشار آسیب پذیر جامعه، خواستار تعامل و همکاری بیشتر مسئولان با مراکز بهزیستی شد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، با ارائه گزارشی مختصر از چگونگی فعالیتهای بهزیستی استان اصفهان به محرومین و نیازمندان، خدمت در بهزیستی را از افتخارات خود و همکارانش دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز