خبرگزاری کار ایران

مومنی به ایلنا خبر داد:

كاهش تخلف سرویس های مدارس نسبت به سال گذشته

asdasd

همكاران ما به طور كامل كنترل می كنند و گزارش هایی كه واصل شده است نشان می دهد كه میزان تخلف در ارتباط با سرویس های مدارس نسبت به سال گذشته كاهش قابل ملاحظه ای داشته است.

ایلنا: در ارتباط با سرویس مدارس گزارش هایی كه واصل شده است نشان می دهد كه میزان تخلف در ارتباط با این سرویس ها نسبت به سال گذشته كاهش قابل ملاحظه ای داشته است.

سردار مومنی رییس پلیس راهور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: افزایش ترافیك و تقاضای سفر در مهرماه نسبت به ماه گذشته همانطور كه پیش بینی می شد افزایش یافت و این درحالی است كه ترافیك و تقاضای سفرهای درون شهری در مهرماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، افزایش یافته است.

وی از اجرای مثبت طرح پلیس مدرسه خبر داد و افزود: باید تاكید كنم كه رانندگان در صورت بی توجهی به فرمان ایست و پرچم پلیس مدرسه، برای خودروهای شخصی 3 نمره و خودروهای عمومی 5 نمره منفی دریافت می كنند.

وی اظهار داشت: به هر حال خودروهایی كه برای سرویس مدرسه مورد استفاده قرار می گیرند هم باید معاینه فنی داشته باشند و هم صلاحیت خودرو باید تایید شده باشد و رانندگان ملزم به نصب برچسب بر روی سرویس هستند.

وی تاكید كرد: همكاران ما به طور كامل كنترل می كنند و گزارش هایی كه واصل شده است نشان می دهد كه میزان تخلف در ارتباط با سرویس های مدارس نسبت به سال گذشته كاهش قابل ملاحظه ای داشته است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز