خبرگزاری کار ایران

یک نماینده مجلس:

مجلس به دنبال عاملان اتفاق قم در ۲۲ بهمن است

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۷۵

کسی که بدنبال برپایی آشفتگی در جامعه است به مردم و ولایت خیانت کرده و در پایان این روسیاهی برای کسانی است که طعم قدرت را نمی‌خواهند از دست بدهند، این افراد باید بدانند که اگر امروز قدرتی دارند به برکت این نظام و انقلاب است.

ایلنا: نماینده مردم بستان آباد، گفت: مجلس ضمن تشکیل کمیته ویژه درباره پیگیری اتفاقات ۲۲ بهمن قم و قطع سخنرانی ریاست مجلس به طور جدی ماجرا پیگیری می‌کند و بدون شک عاملان این اتفاق به دنبال آشفتگی داخلی و اهداف حزبی بوده‌اند.

به گزارش ایلنا، غلامرضا نوری در دفتر حزب حامیان ولایت بابیان اینکه دغدغه‌های سیاسی، حزبی و قدرت طلبی می‌تواند مسیر انقلاب را منحرف کند، لذا باید با وحدت و همراست با ولایت قدم برداریم.

نماینده مردم شهر بستان آباد درباره جریان استیضاح وزیر کار تصریح کرد: پس از برگزاری جلسات مشترک مجلس و دولت قرار شد تا وزیر کار مورد استیضاح قرار بگیرد که اعلام وصول استیضاح نیز با دقت و پس از بررسی‌های متعدد انجام گرفت.

وی با بیان اینکه مجلس خواهان استیضاح بود و نه درگیری، خاطرنشان کرد: قبل از استیضاح نیز وزیر کار وعده داده بودند که آقای مرتضوی را عزل می‌کند و ما نیز از استیضاح منصرف می‌شویم ولی تغییر در ساختار سازمان به بهای ماندن آقای مرتضوی ناراحتی مجلس را به دنبال داشت.

این نماینده مجلس ادامه داد: تا قبل سخنرانی ریاست جمهوری به عنوان دفاع از وزیر، آقای شیخ الاسلامی بر پست خود ماندنی بود ولی سخنان ریاست جمهوری و آن اتفاقات باعث شد که وزیر کار رای اعتماد نگیرد.

نوری با بیان اینکه آقای لاریجانی به خوبی توانست با صبرو حوصله از تریبون عمومی به موضوع‌های پیش آمده کوتاه پاسخ دهد، افزود: مردم شاهد ماجرا بودند و خود مردم بهترین قاضی این اتفاق هستند. در پی این اتفاقات حتی نمایندگان طرفدار دولت نیز به رفتارهای رئیس جمهور معترض بودند.

نماینده مردم بستان آباد درباره اتفاقات قم در ۲۲ بهمن، اظهار کرد: متاسفانه افرادی در قم سخنرانی آقای لاریجانی با برپای سرو صدا و هیاهو سخنرانی را قطع کردند که مجلس به طور جدی پیگیر عاملان این اتفاق است.

وی ادامه داد: بدون شک این اقدام با اهداف جناحی و به منظور ایجاد آشفتگی انجام گرفته است که مجلس تحقیقات خود را اذهان فردای اتفاق آغاز کرده است.

نوری اظهار کرد: کسی که بدنبال برپایی آشفتگی در جامعه است به مردم و ولایت خیانت کرده است و در پایان این روسیاهی برای کسانی است که طعم قدرت را نمی‌خواهند از دست بدهند، این افراد باید بدانند که اگر امروز قدرتی دارند به برکت این نظام و انقلاب است.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس درباره انتخابات آتی ریاست جمهوری، تاکید کرد: مجلس تاکید زیادی بر انتخابات دارد و خواستار برخورد با متخلفان هر چند نزدیک است چراکه هیچ کس حق ندارد خود را بالا‌تر از نظام بداند و مردم به منتخب خود تا زمانی که در خدمت جمهوری اسلامی باشد احترام می‌گذارند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز