خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا:

کشف یک میلیون قرص روان گردان در مرز سیستان و بلوچستان

asdasd

ماموران هنگ مرزی نگور و جکیگور استان سیستان و بلوچستان در راستای حراست از مرزهای میهن اسلامی و مقابله با باندهای قاچاق و شرارت شب گذشته از ورود یک گروه مسلح قاچاق به حریم امنیتی مرزهای کشورمان مطلع شدند.

ایلنا: جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا از انهدام دو باند قاچاق و کشف بیش از یک میلیون عدد قرص روان گردان و ۱۸۰ هزار عدد آمپول مخدر در مرزهای کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر احمد گراوند با اعلام انهدام یک باند قاچاق در جنوب شرق کشور اظهار داشت: ماموران هنگ مرزی نگور و جکیگور استان سیستان و بلوچستان در راستای حراست از مرزهای میهن اسلامی و مقابله با باندهای قاچاق و شرارت شب گذشته از ورود یک گروه مسلح قاچاق به حریم امنیتی مرزهای کشورمان مطلع شدند.

وی در ادامه افزود: مرزداران بلافاصله با سد نمودن راه قاچاقچیان، طی یک درگیری مسلحانه و در عملیاتی ضربتی، موفق به انهدام این باند شدند.

جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا تصریح کرد: ماموران در بازرسی منطقه درگیری موفق شدند بیش از۶۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۱۸۰ هزار و ۵۰۰ عدد آمپول مخدر از نوع «بو پره نورفین» و بیش از یک میلیون عدد قرص روان گردان به وزن ۱۸۰ کیلوگرم را کشف و ضبط کنند.

این مقام مسئول در فرماندهی مرزبانی ناجا در پایان با اشاره به انهدام یک باند قاچاق قرص‌های روان گردان دیگر در مرزهای کشور افزود: ماموران پایگاه دریابانی بندر گناوه نیز در عملیاتی دریایی موفق شدند ۱۵ هزار و ۸۴۰ عدد قرص و بیش از ۱۴۰ کیلو گرم پودر نیروزای قاچاق را کشف و ضبط کنند.

جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا در پایان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی عنوان داشت: مرزبانان کشور با تمام توان خود با مقابله با ورود کالاهای قاچاق به کشور از تولیدات ملی حمایت خواهند کرد و در برابر گروه‌ها و باند‌های قاچاق خواهند ایستاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز