خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد:

کشف ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۸۲

در راستای مقابله جدی و ضربتی با قاچاقچیان سوخت و افراد سودجو که موجب هدر رفت سرمایه ملی کشور می‌شوند، ماموران انتظامی و دریابانی استان هرمزگان با شناسایی مناطق و محلات‌آلوده به قاچاق سوخت در قشم، ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

ایلنا: جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احمد دادستانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مقابله جدی و ضربتی با قاچاقچیان سوخت و افراد سودجو که موجب هدر رفت سرمایه ملی کشور می‌شوند، ماموران انتظامی و دریابانی استان هرمزگان با شناسایی مناطق و محلات‌آلوده به قاچاق سوخت در قشم، با تشکیل اکیپی به این مناطق واقع در روستاهای «کووه‌ای» و اطراف روستای «زینبی» شهرستان قشم اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی طرح پاکسازی این محلات را اجرا و در اجرای این طرح ضمن توقیف چهار دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق سوخت، چهار تن از عوامل و عناصر قاچاق سوخت را نیز دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در ادامه این طرح بالغ بر ۴۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، ۳۰۰۰ لیتر بنزین، ۲۶۰ لیتر روغن، ۴۵۰۰ متر شیلنگ تخلیه سوخت، ۱۳۷ دستگاه موتورپمپ مکنده سوخت، سه دستگاه موتوربرق، تعدادی تجهیزات ماهواره‌ای، سه دستگاه باطری مستعمل خودرو، ۱۲۰ گالن ۶۰ لیتری آغشته به سوخت قاچاق، ۳۰ عدد بشکه ۲۲۰ لیتری آغشته به سوخت قاچاق، ۴۷عدد بشکه و مخزن بین ۱۰۰۰ تا ۱۰ هزار لیتری، ۳۲ کارتن چسب فایبر گلاس قایق کشف شد.

به گفته دادستانی، ۱۲ دستگاه موتورسیکلت، شش فروند تشت قایق، شش دستگاه موتور قایق نیز از دیگر کشفیات این طرح است.

وی ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب شهروندان و مسئولان شهرستان قشم در اجرای طرح پاکسازی نقاط و محلات‌آلوده شهرستان، با تأکید بر استمرار این همکاری، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه توزیع و قاچاق سوخت و فعالیت افراد فرصت‌طلب و سودجو درسطح شهرستان، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ و یا نزدیک‌ترین یگان انتظامی، اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز