خبرگزاری کار ایران

رییس کلانتری ۱۰۷ فلسطین:

بازداشت ۸ کیف قاپ و یک سارق لوازم خودرو در مرکز پایتخت

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۰۹

هر هشت متهم در کلانتری به جرایم خود مبنی بر کیف قاپی و زورگیری اعتراف و به همراه پرونده‌هایشان به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

ایلنا: رییس کلانتری ۱۰۷ فلسطین از دستگیری ۸ کیف قاپ و یک سارق لوازم خودرو در محدوده مرکزی پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ منصور حمیدوند از اجرای طرح برخورد با کیف قاپان در قالب طرح امنیت محله محور خبر داد و گفت: طرح برخورد با کیف قاپان روز گذشته مناطقی همچون طالقانی، ولیعصر (عج) و کریمخان صورت گرفت و ۸ سارق کیف قاپ با موتورسیکلت‌های مسروقه شناسایی و بازداشت شدند.

رییس کلانتری ۱۰۷ فلسطین ادامه داد: بنابر درخواست شهروندان مبنی بر اجرای طرح امنیت محله محور، طرح برخورد با کیف قاپان و سارقان موتورسیکلت در محدوده‌های فوق صورت گرفت که طی آن این ۸ متهم شناسایی و بازداشت شدند.

حمیدوند خاطرنشان کرد: ماموران با اجرای طرحهای ایست و بازرسی موتورسواران متخلف را که پلاکهای وسیله نقلیه خود را مخدوش کرده بودند، ضمن بررسی مدارک و اسناد شناسایی و مالکیت موتورسیکلت‌ها، سوابق آن‌ها استعلام شده که در صورت وجود سوابقی چون سرقت و زورگیری آن‌ها را بازداشت و به کلانتری منتقل می‌کردند.

وی افزود: در بررسی انجام شده درباره وسایل نقلیه آن‌ها مشخص شد که تعدادی شکایت در مورد کیف قاپی و زورگیری با وسیله نقلیه انجام شده در کلانتری‌های این محدوده موجود است که بنابر تصمیم گیری‌های نیروی انتظامی هر هشت نفر برای تحقیقات و بازجویی به کلانتری منتقل شدند.

حمیدوند ادامه داد: هر هشت متهم در کلانتری به جرایم خود مبنی بر کیف قاپی و زورگیری اعتراف و به همراه پرونده‌هایشان به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

رییس کلانتری ۱۰۷ فلسطین اظهار کرد: همچنین چندی قبل سارق لوازم داخل خودرو که اقدام به سرقت در محدوده خیابان رامسر و میدان فردوسی می‌کرد از سوی ماموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین دستگیر شد که این فرد با پوشیدن یک بارانی قصد داشت خود را فردی موجه نشان دهد از سوی ماموران شناسایی و در بازرسی بدنی از او سه ضبط و پنل و یک دوربین مدار بسته کشف و ضبط شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز