خبرگزاری کار ایران

قائم مقام سازمان صدا و سیما:

در زمینه حوزه مجازی عقب‌افتادگی‌هایی داریم

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۱۴

باید راهکاری ارائه شود و با اولویت‌بندی‌های که صورت گرفته است نقشه راهی برای برخورداری از رسانه‌ها در جبران کردن کمبود‌ها ایجاد شود و باید نیازهای متقابل سازمان اوقاف و رسانه‌ها نیز مورد توجه قرار بگیرد.

ایلنا: قائم مقام سازمان صدا و سیما گفت: در زمینه حوزه مجازی عقب‌افتادگی‌هایی داریم که باید به این بخش توجه ویژه‌ای شود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌مقدم صبح امروز در چهارمین همایش وقف و رسانه در محل تالار وحدت اظهار داشت: توجه به موضوع موقوفات نوین توسط رسانه‌ها و هنرمندان اهمیت دارد. و آنچه که مهم است شخصیت‌شناسی واقفی در طول تاریخ است زیرا این افراد شخصیت‌های ویژه‌ای هستند و می‌توانند مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرند.

وی ادامه داد: اگر وقف کنندگان شخصیت، نگاه و دینداریشان مورد بررسی قرار بگیرد می‌تواند مورد توجه خیلی از افراد باشد همچنین از حوزه فضای مجازی نباید غفلت کنیم و باید رسانه‌هایی که در حوزه فضای مجازی فعالیت می‌کنند را مورد خدمت قرار بگیرد.

قائم مقام سازمان صدا و سیما گفت: در این زمینه عقب‌افتادگی‌هایی داریم و باید به این بخش توجه ویژه‌ای شود.

موسوی مقدم افزود: از مجموع این نشست‌ها باید راهکاری ارائه شود و با اولویت‌بندی‌های که صورت گرفته است نقشه راهی برای برخورداری از رسانه‌ها در جبران کردن کمبود‌ها ایجاد شود و باید نیازهای متقابل سازمان اوقاف و رسانه‌ها نیز مورد توجه قرار بگیرد.

قائم مقام سازمان صدا و سیما با بیان اینکه در میان همه ساختارهای برنامه‌سازی کارکرد مستند‌سازی در حوزه وقف باید مورد توجه قرار بگیرد افزود: اگر مستند‌سازی در دستور کار هنرمندان و سازمان اوقاف قرار گیرد به خوبی می‌شود مسئله وقف را تبیین کرد.

وی افزود: مستند‌سازی در عرصه موقوفات و وقف کارکرد بسیار بالایی دارد زیرا می‌توان تمام موضوعات را بازسازی و تبیین و تشریح کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز