خبرگزاری کار ایران

وکیل مدافع متهم ردیف اول:

متهم ردیف اول، خود سال‌ها پیش مورد زورگیری واقع شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۵۲

مادر متهم با وجود بیماری هنوز کار می‌کند و هنوز به عمل جراحی دوم نیازمند است/ مطالبی که من در دفاع از متهم عنوان می‌کنم به هیچ وجه مجوزی برای ارتکاب جرم این فرد نیست.

ایلنا: وکیل مدافع متهم ردیف اول در دادگاه رسیدگی به پرونده متهمین به زورگیری اظهار داشت: قبل از دفاع به عرض دادگاه می‌رسانم که موکل من و خانواده وی از شاکی ردیف اول و ملت شهید پروری که صحنه این زورگیری را مشاهده کرده بودند شدیدا عذر‌خواهی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا وکیل متهم ردیف اول در دفاع از موکلش گفت: دفاع از متهم ردیف اول طی یک لایحه 9 صفحه‌ای و 25 برگ ضمیمه آماده قرائت و پس از آن تحویل رئیس دادگاه می‌شود.

وکیل مدافع متهم ردیف اول ادامه داد: اتهاماتی که برای موکل من در کیفرخواست نوشته‌اند محاربه، فساد فی‌الارض از طریق سرقت مسلحانه، ایجاد رعب و وحشت(چاقو) و ایراد جرح عمدی با چاقو نسبت به شاکی بوده است و پس از مطالعه پرونده با خانواده وی از بعد انگیزه ارتکاب عملی که متهم مرتکب شده صحبت کردم، از آنجایی که در مسائل کیفری نظر علمای حقوقی این است که به شخصیت و پیشینه توجه شود باید عنوان کنم که پدر متهم زمانی که متهم 12 ساله بوده فوت می‌کند و مادر او برای امرار‌معاش مشغول به کار می‌شود.

وکیل مدافع متهم ردیف اول به ازدواج مجدد مادر متهم اشاره کرد و گفت: ازدواج دوم ازدواجی ناموفق بود که منجر به ناسازگاری متهم با ناپدری شد و از همان جا پیکیره وجودی که باید به شکل صحیح شکل می‌گرفت به دلیل عقده و ناراحتی‌های روانی شکلی نابهنجار گرفت.

وی افزود: مطالبی که من در دفاع از متهم عنوان می‌کنم به هیچ وجه مجوزی برای ارتکاب جرم این فرد نیست بلکه صرفا به خاطر تخفیف و عدول از ماده‌ای است که دادستان در نظر گرفته است.

وی افزود: خود متهم سالها پیش یک بار مورد زورگیری واقع شد که زورگیران با آجر به سر وی زدند و فرار کردند.

وکیل مدافع متهم ردیف اول در پایان گفت: مادر متهم با وجود بیماری هنوز کار می‌کند و هنوز به عمل جراحی دوم نیازمند است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز