خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگاههای انقلاب:

رسیدگی به پرونده های زورگیری در صلاحیت دادگاه انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۷۸

در دورانی که که گروه‌های معاند نظام قصد داشتند با اقدامات خود باعث شوند این نظام شکل نگیرد این مجموعه تاسیس شد و دادگاه انقلاب با افرادیکه از مردم سلب آسایش کنند به طور قاطع برخورد می‌کند.

ایلنا: رئیس دادگاه‌های انقلاب تهران تاکید کرد: پرونده‌هایی که امنیت و آسایش مردم را به خطر انداخته باشند به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد و در پرونده‌های مشابه این ماجرا نیز همینطور عمل کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام محمد موحد در حاشیه دادگاه ۴ زورگیر خشن در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: فلسفه تاسیس دادگاه انقلاب دفاع از امنیت مردم است.

وی افزود: در دورانی که که گروه‌های معاند نظام قصد داشتند با اقدامات خود باعث شوند این نظام شکل نگیرد این مجموعه تاسیس شد و دادگاه انقلاب با افرادیکه از مردم سلب آسایش کنند به طور قاطع برخورد می‌کند.

وی گفت: اقدامات متهمان پرونده زورگیری در جهت سلب آسایش مردم بوده و بر اساس کیفرخواست صادره از سوی دادستان تهران رسیدگی به این پرونده در صلاحیت دادگاه‌های انقلاب می‌باشد.

موحد تصریح کرد: آیت الله لاریجانی توجه ویژه‌ای به حفظ آرامش و امنیت مردم دارد و خود موضوعات امنیتی را پیگیری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز اولین جلسه رسیدگی به پرونده ۴ روزگیر برگزار خواهد شد و با توجه به اینکه پرونده روشن است به احتمال قوی محاکمه امروز به پایان می‌رسد. البته این احتمال نیز وجود دارد رئیس دادگاه جلسه را تجدید کند.مرز حقوق عمومی و خصوصی متعادل نیست و قضات عالی‌رتبه باید ضمن حفظ حقوق خصوصی به حقوق عمومی نیز توجه داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز