خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی وزیر دادگستری:

هدف نیروی انتظامی از ورود به صدور سند خودرو‌ها، کسب درآمد است

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۵۷

نقل و انتقال خودرو به صورت رسمی کار ارزنده‌ای است که از تبعات همچون جعل سند و موارد دیگر می‌کاهد، اما سند خوردن خودرو توسط نیروی انتظامی خلاف است و باید مانع آن شد.

ایلنا: معاون وزیر دادگستری گفت: این که نیروی انتظامی سند رسمی خودرو را صادر می‌کند تنها به دنبال کسب درآمد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالعلی میرکوهی معاون پارلمانی وزیر دادگستری در نشست صمیمی سازمان ثبت و اسناد با اعضای کمیسیون قضایی مجلس درباره ماده ۲۹ قانون اخذ جرائم راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه باید نقل و انتقال تمامی اسناد بر عهده سازمان ثبت باشد تصریح کرد: اینکه نیروی انتظامی به دنبال این است تا ثبت رسمی اسناد خودرو در نیروی انتظامی صورت گیرد تنها به دلیل کسب درآمد است و باید با پیگیری این موضوع اصلاح شود.

وی ادامه داد: این مساله قابل شکایت در دیوان عدالت اداری است و قطعا با توجه به وظایفی که برای نیروی انتظامی تعریف شده است به راحتی می‌توان آن رابه ثبت اسناد واگذار کرد.

معاون پارلمانی وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه نقل و انتقال خودرو به صورت رسمی کار ارزنده‌ای است گفت: این کار از تبعات همچون جعل سند و موارد دیگر می‌کاهد، اما سند خوردن خودرو توسط نیروی انتظامی خلاف است و باید مانع آن شد.

میرکوهی با اشاره به اینکه مجلس و دولت به دنبال واگذاری تصدی‌ها به بخش خصوصی است گفت: ورود نیروی انتظامی به این مقوله خلاف این مقوله است و باید اصلاح شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز