خبرگزاری کار ایران

معاون عملیاتی پلیس راه کشور به ایلنا خبر داد:

توقیف ۱۳۰ هزار موتور سیکلت در ۷ماه گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۷۷

در طول ۷ماه گذشته ۱۲۷هزار و ۳۶۰ موتور سیکلت به دلیل تخلفاتی که در جاده‌ها داشته‌اند توقیف شدند و امیدواریم میزان تخلفات راکبان موتور سیکلت به حداقل برسد.

معاون عملیاتی پلیس راه کشور گفت: در طول ۷ماه گذشته ۱۲۷هزار و ۳۶۰ موتور سیکلت به دلیل تخلفاتی که در جاده‌ها داشته‌اند توقیف شده‌اند.

سرهنگ اسفندیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط میزان کنترل موتور سیکلت‌ها در راههای برون شهری گفت: کنترل موتور سیکلت‌ها در معابر وجاده‌های برون شهری بسیار سخت‌تر از کنترل این وسیله نقلیه در سطح شهر است.

وی ادامه داد: در طول ۷ماه گذشته ۱۲۷هزار و ۳۶۰ موتور سیکلت به دلیل تخلفاتی که در جاده‌ها داشته‌اند توقیف شدند و امیدواریم میزان تخلفات راکبان موتور سیکلت به حداقل برسد.

اسفندیاری تاکید کرد: ما در حد امکاناتی که داریم راکبان موتور سیکلت‌ها را کنترل می‌کنیم و با ایجاد راه بندان‌های مصنوعی و یا در شرایطی که ترافیک وجود دارد متخلفان را کنترل می‌کنیم اما وقتی موتور سواری با سرعت ۸۰کیلومتر در ساعت در حال حرکت است تعقیب او ممکن است جانش را به خطر بیاندازد.

وی با اشاره به این مطلب که موتورسواران باید برای حفظ سلامت خود قوانین را رعایت کنند ادامه داد: بسیاری از پرسنل ما نیز در تعقیب موتورسوران متخلف با حادثه مواجه شده و آسیب دیده‌اند.

معاون عملیاتی پلیس راه کشور اظهار داشت: تلاش ما برای کنترل راکبان موتور سیکلت متوقف نمی‌شود چرا که موتور سیکلت وسیله‌ای است که اگر راکب آن قوانین را رعایت نکند حداقل خسارت آن جرح و آسیب دیدگی جسمی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز