خبرگزاری کار ایران

پلیس با شرکت‌های بدون مجوز ارائه كننده خدمات حفاظتی برخورد می‌کند

کد خبر : ۱۶۶۴۳

بعضی از شرکت‌های خدماتی در زمان‌های خاص وارد کارهای حفاظتی می‌شوند که پلیس با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

ایلنا: رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: با شرکت‌هایی که بدون مجوز خدمات حفاظتی ارائه می‌کنند برخورد خواهد شد.

به گزارش ایلنا، ناصر فرشید، گفت: بعضی از شرکت‌های خدماتی در زمان‌های خاص وارد کارهای حفاظتی می‌شوند که پلیس با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه فقط شرکت‌های خدمات حفاظتی می‌توانند این خدمات را ارائه کنند گفت: شرکت‌های خدمات حفاظتی تحت پوشش نیروی انتظامی هستند و پلیس بر عملکرد آن‌ها نظارت دارد.

سرهنگ «فرشید» با اشاره به فعال بودن پنج شرکت خدمات حفاظتی در استان گفت: چهار شرکت در شهر کرمان و یک شرکت در سیرجان فعال است و به زودی در شهرهای زرند و شهربابک نیز شرکت خدمات حفاظتی راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: این شرکت‌ها می‌توانند در حفاظت از اماکن، تاسیسات حقوقی، جشن‌ها، بانک‌های غیرمادر، صندوق‌های مالی و اعتباری، صندوق‌های قرض‌الحسنه، اماکن تفریحی، سیلو‌ها، طرح‌های عمرانی و محلات به ارائهٔ خدمت بپردازند.

رییس پلیس پشگیری فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه متاسفانه در شهر کرمان از این شرکت‌ها به خوبی استقبال نشده است، گفت: در استان‌های فارس، خراسان رضوی و اصفهان مردم از این شرکت‌ها بسیار استقبال کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل گستردگی شهر و افزایش مجتمع‌های تجاری و مسکونی، پلیس نمی‌تواند در تمام نقاط حضور مستمر داشته باشد، بنابراین وجود این شرکت‌ها توان پلیس را ارتقا می‌دهد و در جذب مشارکت مردمی و جذب جوانان بی‌کار نیز موثر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز