خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی شهزستان میناب:

کشف نیم‌تن تریاک از یک کامیون

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۰۳

مأموران خوردو را به یگان انتقال و در بازرسی دقیق از آن ۴۹ بسته تریاک جمعا به وزن ۴۹۰ کیلوگرم را که به‌طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند./راننده خودرو اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و با استفاده از تاریکی شب و مسکونی بودن منطقه خودرو را‌‌‌ رها کرده و متواری شد.

ابلنا: فرمانده انتظامی میناب از کشف نیم تن تریاک از یک کامیون خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ابوالقاسم عرب‌زاده در رابطه با جزئیات کشف مواد مخدر در میناب، گفت: مأموران نیروی انتظامی یکی از پاسگاه‌های شهرستان میناب هنگام گشت‌ در حوزه استحفاظی در محور بشاگرد - میناب به یک دستگاه خودرو کامیون که با سرعت زیاد در حال حرکت بود مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی ادامه داد: راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس و علائم هشداردهنده ضمن ورود در جاده خاکی اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز ماموران عرصه را بر خود تنگ دید و با استفاده از تاریکی شب و مسکونی بودن منطقه خودرو را‌‌‌ رها کرده و متواری شد.

عرب‌زاده خاطرنشان کرد: مأموران خوردو را به یگان انتقال و در بازرسی دقیق از آن ۴۹ بسته تریاک جمعا به وزن ۴۹۰ کیلوگرم را که به‌طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

به گفته فرمانده انتظامی میناب خودرو به همراه موادمخدر مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان منتقل شد و تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری متهم متواری همچنان ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز