خبرگزاری کار ایران

با حضور مشاور رئیس جمهور در امور زنان؛

كتاب بصیر زنان ایران اسلامی رونمایی شد

مراسم رونمایی در موزه شهدا با حضور تعداد اندكی از فعالان عرصه زنان برگزار شد كه این حضور اندك مورد انتقاد مشاور امور ایثارگران مرکز زنان ریاست جمهوری واقع شد.

ایلنا:‌كتاب بصیر زنان ایران اسلامیبا حضور معاون رئیس جمهور و رئیس مرکز امور بانوان و فاطمه آلیا نماینده مجلس رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مراسم رونمایی از کتاب زنان بصیر ایران اسلامی و شش عنوان کتاب در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صبح امروز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس مرکز امور بانوان فاطمه آلیا نماینده مجلس تعدادی از خانوادهای شهدا برگزار شد.

فتاحی مشاور امور ایثارگران مرکز زنان ریاست جمهوری دراین مراسم با بیان اینکه زنان با تمام وجود در مقابل دشمن در ۸ سال دفاع مقدس ایستادگی کردند با انتقاد از خالی بودن بسیاری از صندلی‌های این مراسم اظهار کرد: اگر مراسم عنوان دیگری داشت که نمی‌خواهم به آن اشاره کنم حتما صندلی‌ها پر و خیلی از افراد نیز ایستاده بودند اما این مراسم گویا با اقبال زیادی مواجه نشد.

وی درادامه به حضور سازمان‌ها و نهادهای مختلف برای تهیه کتاب‌های مذکور اشاره کرد و گفت: سازمان‌های مختلف عضو شورای نظارت بر فرهنگ ایثار و شهادت در تهیه این کتاب‌ها حضور فعالی داشتند همچنین کار تحقیقاتی به نام طرح صابرین برای تهیه این کتاب‌ها انجام شد.

وی با بیان اینکه ۲۰ عنوان کتاب در حوزه ترویج فرهنگ ایجاد شهادت منتشر می‌شود، اظهار کرد: هم اکنون شش اثر از این مجموعه كتاب‌ها رونمایی می‌شود اما تا پایان دولت دهم آثار باقی مانده نیز رونمایی خواهد شد.

وی درباره کتاب زنان بصیر ایران اسلامی نیز گفت: این کتاب دستاورد برگزاری سه همایش زنان بصیر در این دولت است که رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا در ادامه مینو اصلانی رئیس جامعه بسیج زنان با بیان اینکه ۷ هزار زن شهید داریم گفت: شهدا در راه خود ایستادگی کردند و ما باید از فلسفه زندگی آن‌ها برای مقابله با کفر استفاده کنیم.

در پایان این مراسم از کتاب زنان بصیر ایران اسلامی و شش عنوان کتاب در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رونمایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز