خبرگزاری کار ایران

همایش "مادری و زن تراز انقلاب اسلامی" برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۶۲

همایش «مادری و زن تراز انقلاب اسلامی» با هدف آشنا نمودن زنان با مسئولیت‌های مادرانه و همچنین زمینه سازی برای پژوهش‌ها و طرح‌هایی برای رسیدن به سیاست‌ها و راهبرد‌های روشن به منظور تقویت جایگاه و نقش‌های مادرانه زنان، برگزار می‌شود.

ایلنا: همایش «مادری و زن تراز انقلاب اسلامی» با هدف آشنا نمودن زنان با مسئولیت‌های مادرانه و همچنین زمینه سازی برای پژوهش‌ها به منظور رسیدن به راهبرد‌های روشن به منظور تقویت جایگاه و نقش‌های مادرانه زنان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، همایش «مادری و زن تراز انقلاب اسلامی» با هدف آشنا نمودن زنان با مسئولیت‌های مادرانه و همچنین زمینه سازی برای پژوهش‌ها و طرح‌هایی برای رسیدن به سیاست‌ها و راهبرد‌های روشن به منظور تقویت جایگاه و نقش‌های مادرانه زنان، برگزار می‌شود.

این همایش ملی که اردیبهشت ۹۲ از سوی دفتر مطالعات و تحقیقات زنان مرکز مطالعات راهبردی و جبهه فکری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، در ۱۸ محور به بررسی اصلیترین چالش‌های موجود در مباحث مربوط به زن و خانواده با محوریت تقویت جایگاه مادری در ایران اسلامی می‌پردازد، که محققان و علاقمندان این حوزه می‌توانند با ارائه مقالات خود در این همایش ملی شرکت کنند.

«مادری در نگاه اسلام، مادری در سنت رفتاری زنان برگزیده، مادری در اندیشه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، مادری در گفتمان فردگرایانه و گفتمان خانواده گرایانه، فمینیسم و مادری، زمینه‌های تکوینی در ایفای نقش‌های مادرانه زن، جایگاه مادری در تمدن اسلامی، مادری و زن تراز انقلاب اسلامی، تحولات مادری در جامعه ایران و علل و پیامدهای آن، مادری و نقش‌های اجتماعی زن انقلابی، اقتضائات مادری در عصر حاضر، الگوی سبک زندگی انقلابی مادران، چالش‌های مادری در جامعهٔ ایران، آسیب‌شناسی نقش‌های مادرانه در جامعهٔ ایران و...» از جمله محورهای این همایش ملی است.

مهلت ارسال چکیده مقالات ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ و مهلت ارسال متن کامل مقالات ۱۵ فروردین ۱۳۹۲ است. ضمنا موضوع مقالات باید مرتبط با یکی از محور‌های همایش بوده و پیش از این در نشریات داخل و یا خارج از کشور چاپ نشده باشد.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در همایش و ارسال آثار خود و همچنین کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.madary.ir  و www.madaree.ir  و یا به آدرس دبیرخانه همایش تهران – خیابان نجات اللهی – خیابان اراک – کوچه شهریور – بن بست دوم غربی – پلاک ۱ مراجعه و با تلفن: ۰۲۱۸۸۹۴۶۷۰۵ و ۰۹۱۲۲۶۳۲۲۴۵ و فکس: ۰۲۱۸۸۹۴۶۷۰۶ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز