خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد اقامه نماز کشور:

رسانه‌ها سال‌ها در حوزه وقف بد عمل کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۳۰

باید کاری کنیم که رقبه‌هایی که دولت‌های قبل خورده‌اند را پس گرفته و آن‌ها را به مردم نشان دهیم چرا که اگر می‌خواهیم وقف زنده شود باید سوء ظن مردم برطرف شود.

ایلنا: رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: متأسفانه در حوزه وقف رسانه سال‌ها بد عمل کرده‌ایم و مردم اعتماد خود را در این زمینه از دست داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام قرائتی ظهر امروز در چهارمین همایش وقف و رسانه در محل تالار وحدت، گفت: رسانه‌ها سال‌ها در حوزه وقف بد عمل کرده‌اند و مردم اعتماد خود را از دست داده‌اند و در دلشان دغدغه‌ دارند.

وی تصریح کرد: باید کاری کنیم که رقبه‌هایی که دولت‌های قبل خورده‌اند را پس گرفته و آن‌ها را به مردم نشان دهیم چرا که اگر می‌خواهیم وقف زنده شود باید سوء ظن مردم برطرف شود.

رئیس ستاد اقامه نماز ادامه داد: باید وقف را به مردم یاد بدهیم زیرا مردم نمی‌دانند که باید در این زمینه چه کارهایی انجام دهند لذا می‌بایست ضرورت‌ها و نیاز‌ها را مطرح کرده و از سویی دیگر هم صدا و سیما باید ابتکارات حوزه وقف را نشان دهد.

حجت‌الاسلام قرائتی با بیان اینکه خود سازمان اوقاف باید فیلم‌هایی کوتاه در حوزه وقف تهیه کند و سازمان صدا و سیما هم آن‌ها را پخش کند گفت: باید در این زمینه برنامه‌های کوتاه مدت، ارزان و طبیعی تهیه و از صدا و سیما پخش شود.

وی خطاب به مدیران سازمان اوقاف گفت: اگر می‌خواهید حرفتان اثر داشته باشد باید خودتان کمی از وقتتان را وقف کار کنید و اداره اوقاف باید به مردم آموزش دهد و این آموزش با پوس‌تر، تبلیغات و بنر نمی‌شود و باید وقف را در کتب دانشگاه و مدارس وارد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز