خبرگزاری کار ایران

اعلام حمایت انجمن اسلامی معلمان استان‌های خراسان رضوی، کهگیلویه و گیلان از دکتر نجفی

کد خبر : ۹۶۱۷۹

ما اعضای انجمن اسلامی معلمان، دکتر نجفی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مورد حمایت قرار می‌دهد و از نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی مصرانه می‌خواهد، به ایشان اعتماد کرده، رای مثبت دهند.

ایلنا: انجمن اسلامی معلمان استان‌های خراسان رضوی، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان هر کدام طی بیانیه‌ها جداگانه‌ای،حمایت خود را از معرفی آقای دکتر نجفی برای وزارت آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهور اعلام کردند.

به گزارش ایلنا در یکی از این بیانیه‌ها آمده است؛ 

۲۴ خرداد ثمراتی داشت که بارقه امید به آینده را در دل مردم ایران افروخت؛ اعتماد مردم به صندوق‌های رای و انتقال پیامشان به مسئولان مبنی بر نگرشی اعتدال گرایانه توام با تدبیر، عقلانیت و شایسته سالاری از ثمرات این انتخاب بود که امیدواریم منجر به تغییر و تحول اساسی در نوع مدیریت کلان کشور شود.

دولت «تدبیر» و «اعتدال» تصمیم به انتخاب یاران و وزریران کارآمد برای تحقق آرمان‌های بیان شده داردوعلی رغم موانع و نگرش‌های متفاوت و محدودیت‌های موجودبرای ریاست محترم جمهوری در نحوهٔ مدیریت کشور، خوشبختانه برای وزارت آموزش و پرورش جناب آقای نجفی را مد نظر قرار داده‌اند.

ما اعضای انجمن اسلامی معلمان، به دلایل زیر انتخاب ایشان را مورد حمایت قرار می‌دهد و از نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی مصرانه می‌خواهد، به ایشان اعتماد کرده، رای مثبت دهند.

۱. داشتن بهره هوشی بالا و توانایی‌های مدیریتی مناسب برای حل مشکلات بزرگ‌ترین وزارتخانه و توان برنامه ریزی جهت توسعه کمی و کیفی آن.

۲. مسئولیت‌های کلان گذشته و سوابق اجرایی موفق ایشان
۳. مقبولیت عام در میان معلمان، فرهیختگان و صاحب نظران عرصه آموزش و فرهنگ
۴. سوابق ایشان نشان می‌دهد که آموزش و پرورش را یک نهادِ «مولد» و «سازنده» می‌دانند نه سازمانی غیرمولد و مصرف کننده و این نگاه می‌تواند ضامن برقراری توسعه پایدار در جامعه گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز