خبرگزاری کار ایران

رئیس مركز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان خبر داد:

آغاز دوره ویژه تابستانی المپیادهای علمی كشور در سال تحصیلی 92-91

کد خبر : ۸۴۵۹۱

این دوره هشت هفته به طول خواهد انجامید و در طی آن به منظور برقراری عدالت آموزشی، مباحث مختلف به دانش آموزان تدریس می‌شود.

ایلنا: رئیس مركز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان از آغاز دوره ویژه تابستانی المپیادهای علمی كشور با حضور327 نفر از پذیرفته شدگان این آزمون در سال تحصیلی 92- 91 خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، مهری سویزی با اشاره به ثبت نام 327 تن از پذیرفته شدگان این آزمون در هفت رشته در روز جمعه 31 خرداد ماه، گفت: از این میان، 136 نفر از پذیرفته شدگان، دانش آموزان شهرستانی هستند كه بلافاصله پس از ثبت نام در خوابگاه های پیش بینی شده استقرار یافته اند.

وی تصریح كرد: از نكات حائز اهمیت، حضور 75 دانش آموز دختر در دوره تابستانی است كه نوید حضور گسترده‌تر دانش آموزان شهرستانی و دختران دانش آموز در سال‌های پیش رو را می‌دهد.

وی ادامه داد: این دوره هشت هفته به طول خواهد انجامید و در طی آن به منظور برقراری عدالت آموزشی، مباحث مختلف به دانش آموزان تدریس می‌شود.

سویزی اظهار كرد: در پایان دوره و با برگزاری آزمون های متنوع توان علمی دانش آموزان ارزیابی خواهد شد و اعضای تیم های ملی المپیادهای علمی و حائزین شرایط دریافت مدال های طلای كشوری معرفی خواهند شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز