خبرگزاری کار ایران

توکلی در گفت‌وگو با ایلنا:

مهلت ثبت نام آزمون ارشد تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۲۱

به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای داوطلبانی که تا کنون موفق به ثبت نام در آزمون تحصیلات تکمیلی مقطع کار‌شناسی ارشد سال۹۲ نشده‌اند از امروز تا ساعت ۲۴ روز پنج‏شنبه ۱۸آبان می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ایلنا: مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام در آزمون ارشد تا پنج شنبه ۱۸آبان تمدید شد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام در آزمون تحصیلات تکمیلی مقطع کار‌شناسی ارشد سال۹۲ نشده‌اند از امروز تا ساعت ۲۴ روز پنج‏شنبه ۱۸آبان می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان، دفترچه آزمون را کاملا مطالعه کنند و نسبت به شرایط و ضوابط ثبت نام که در دفترچه آزمون درج شده آگاهی لازم را کسب کنند.

توکلی ادامه داد: تا کنون ۴۲۸هزار نفر در آزمون کار‌شناسی ارشد سال ۹۲ ثبت نام کرده‌اند. داوطلبان ابتدا اطلاعات خود را در فرم پیش ثبت نام که در دفترچه آزمون قرار دارد، وارد کنند و سپس فرم اصلی را تکمیل و بعد از خرید کارت آزمون از طریق کارتهای شتاب نسبت به ثبت نام نهایی اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: داوطلبانی که ثبت نام خود را انجام دادند، در صورت نیاز به ویرایش اطلاعات، می‌توانند تا پایان مهلت اعلام شده نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز