خبرگزاری کار ایران

ستاد خاکسپاری شهدای گمنام در واحد علوم و تحقیقات تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۲

ستاد هماهنگی خاکسپاری شهدای گمنام متشکل از کمیته‌های اطلاع رسانی و تبلیغات، فرهنگی، پشتیبانی، اجرایی، فنی و عمرانی و انتظامات برای برگزاری مراسمی باشکوه برای خاکسپاری این شهدای گمنام در واحد علوم و تحقیقات تشکیل و تمامی امور مربوطه را برنامه ریزی و سازماندهی می‌کند.

ایلنا: همزمان با سالروز شهادت امام محمد تقی (ع)، پیکرهای طیبه و پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تشییع و با حضور پرشور دانشجویان، اساتید، کارکنان واحد علوم و تحقیقات و مردم شهیدپرور و جمعی از مقامات عالی رتبه کشوری و لشکری در این دانشگاه طی مراسمی با شکوه به خاک سپرده خواهند شد.

به گزارش ایلنا، ۲۵ مهرماه همزمان با سالروز شهادت امام محمد تقی (ع) و با حضور مردم شهید پرور و ولایتمدار تهران پیکر دو شهید گمنام جنگ تحمیلی در این واحد دانشگاهی از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح، از انتهای اتوبان شهید ستاری (میدان دانشگاه) تا مقبره الشهدا واحد علوم و تحقیقات تشییع می‌شود.

بر اساس این گزارش، ستاد هماهنگی خاکسپاری شهدای گمنام متشکل از کمیته‌های اطلاع رسانی و تبلیغات، فرهنگی، پشتیبانی، اجرایی، فنی و عمرانی و انتظامات برای برگزاری مراسمی باشکوه برای خاکسپاری این شهدای گمنام در واحد علوم و تحقیقات تشکیل و تمامی امور مربوطه را برنامه ریزی و سازماندهی می‌کند.

همچنین مراسمی با عنوان «شب وداع با شهدا»، در تاریخ ۲۴ مهرماه در مسجد علی ابن ابی طالب (ع) از ساعت ۸ شب برای وداع مشتاقان ولایت و شهادت، خانواده‌های معظم شهدا وایثارگران با این دو شهید گمنام برگزار خواهد شد.

لازم به یادآوری است، مراسم شب اول، سوم، هفتم و اربعین خاکسپاری شهدای گمنام نیز در واحد علوم و تحقیقات برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز