خبرگزاری کار ایران

معرفی توانمندی‌های ناشناخته طبیعت گردی ایلام

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۲۷

طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، در سال ۹۲ از فرصت هفته‌های فرهنگی، نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های ملی تخصصی گردشگری بهترین استفاده را برای معرفی طبیعت‌گردی استان خواهیم داشت.

ایلنا: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از معرفی ویژه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ناشناخته طبیعت‌گردی دیار کهن ایلامیان در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های ملی سال۹۲ خبر داد.

به گزارش ایلنا، یونس احمدی ضمن اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های تاریخی استان ایلام، گفت: استان ایلام با وجود داشتن مواهب طبیعی و خدادادی منحصربه فرد و بکر، آنطور که شایسته است برای علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی کشور شناخته شده نیست.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، در سال ۹۲ از فرصت هفته‌های فرهنگی، نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های ملی تخصصی گردشگری بهترین استفاده را برای معرفی طبیعت‌گردی استان خواهیم داشت تا زمینه‌ساز جذب بیشتر گردشگر و نیز رونق صنعت گردشگری استان در کشور شود.

وی ادامه داد: بر این اساس و با هدف معرفی پتانسیل‌های طبیعی استان ایلام، مستند‌ها، بروشور‌ها، کارت پستال‌ها و دیگر اقلام تبلیغاتی متنوع از جاذبه‌های طبیعی استان در قالب جدید تهیه خواهد شد تا در معرض دید هموطنان و رسانه‌های گفتاری، دیداری و نوشتاری قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام با اشاره به اهمیت و نقش پویای هفته‌های فرهنگی و گردشگری به عنوان ابزاری مهم برای معرفی و شناساندن ظرفیت‌های طبیعی استان‌های کشور، افزود: قرار است این اداره کل در هفته‌های فرهنگی و گردشگری، نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها در سال ۹۲ به صورت فعال و کار‌شناسی شرکت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز