خبرگزاری کار ایران

راه سامرا از امروز بازگشایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۰۳

این راه به دلیل مسائل امنیتی بسته شده بود و ما به دلیل آنکه موضوع امنیت زائران اهمیت دارد، بنابراین با مقامات عراقی وارد مذاکره شدیم و پس از جلسات متعدد به نتایج خوبی رسیدیم.

ایلنا: رئیس سازمان حج و زیارت از بازگشایی راه سامرا از امروز و اعزام زائران به عتبات با ۵۰ درصد تخفیف خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید احمد موسوی افزود: زائرانی که به عراق اعزام می‌شوند از امروز می‌توانند قبور ائمه در سامرا را نیز زیارت کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت افزود: این راه به دلیل مسائل امنیتی بسته شده بود و ما به دلیل آنکه موضوع امنیت زائران اهمیت دارد، بنابراین با مقامات عراقی وارد مذاکره شدیم و پس از جلسات متعدد به نتایج خوبی رسیدیم.

وی با اعلام اینکه اکنون شاخص امنیت در مسیر سامرا افزایش یافته است گفت: از ۲۴ اسفند تا ۱۴ فروردین سال ۹۲ برنامه‌های ویژه‌ای برای زیارت زائران کشورمان در عراق داریم.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در این مدت روزانه بیش از ۵ هزار زائر در قالب ۱۲۵ کاروان عازم عتبات عالیات خواهند شد و ستاد نوروزی در دفتر نمایندگی عراق مستقر می‌شود.

موسوی از دولت برای تامین ارز مورد نیاز زائران عتبات عالیات قدردانی و اضافه کرد: دو شرکت هواپیمایی ایرانی نیز با ۵۰ درصد تخفیف، زائران را منتقل می‌کنند و در پی کاهش قیمت هستیم.

رئیس سازمان حج و زیارت همچنین از افزوده شدن ۱۰۰ پرواز برای سفر به عتبات عالیات در مدت ۲۰ روزه خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز