خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حج و زیارت:

بیش از ۱۸ هزار نفر به عمره مفرده اعزام شدند

asdasd
کد خبر : ۴۱۹۳۶

از ابتدای اعزام زائران تا امروز ۱۸ هزار و ۳۰۹نفر درقالب ۵۳ پرواز با ۳شرکت هواپیمایی داخلی و همچنین شرکت هواپیمایی سعودی، به عمره مفرده اعزام شده‌اند.

ایلنا: رئیس سازمان حج و زیارت از اعزام بیش از ۱۸ هزار زائر ایرانی به عمره مفرده از ۱۰ ایستگاه پروازی در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد موسوی اظهار داشت: اجرای عملیات عمره و اعزام زائران تاکنون با موفقیت و بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام شده است.

وی افزود: تا کنون زائران از ۱۰ ایستگاه پروازی به سرزمین وحی اعزام شدند و همچنین تا پایان سال جاری نیز از ۹ ایستگاه پروازی دیگر به عربستان اعزام خواهند شد.

موسوی ادامه داد: از ابتدای اعزام زائران تا امروز ۱۸ هزار و ۳۰۹نفر درقالب ۵۳ پرواز با ۳شرکت هواپیمایی داخلی و همچنین شرکت هواپیمایی سعودی، به عمره مفرده اعزام شده‌اند.

وی افزود: بیش از ۱۲ هزار زائر با ۲۷ پرواز داخلی و ۵۵۶۸ زائر با ۲۶ پرواز سعودی به سرزمین وحی رفته‌اند.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تا کنون بیش از ۸۲ هزار فقره گذرنامه زائران به روادید معرفی شده و بیش از ۶۲ هزار فقره جهت صدور روادید به سفارت و کنسولگری واگذار شده که از این تعداد برای بیش از ۳۱ هزار نفر ویزا صادر شده‌است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز