خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی:

لزوم معرفی فناوری‏‌های گردشگری دنیا در نمایشگاه‌های داخلی

کد خبر : ۳۸۰۱۷

امروزه گردشگران دارای ذوق، علاقه و درخواست‏های مختلف هستند و نمایشگاه‏‌ها باید پاسخگوی تمام دیدگاه‏‌ها باشند و اهداف گردشگری مورد نیاز آن‌ها را معرفی کنند.

ایلنا: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر لزوم معرفی فناوری‏های نوین و تکنولوژی روز دنیا در نمایشگاه‏های داخلی گردشگری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، منوچهر جهانیان در نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش با بیان این مطلب، افزود: نمایشگاه‏‌ها محلی برای عرضه محصولات و مقاصد گردشگری و نیاز سنجی برای توسعه زیرساخت‏های گردشگری است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، نمایشگاه‏‏های گردشگری را دارای دو گروه مخاطب عام و تخصصی خواند و افزود: نمایشگاه‏‌های گردشگری باید برای مخاطبین عام خود موجب افزایش شناخت و سطح دانش و برای مخاطبین تخصصی خود محفلی برای انعقاد تفاهم نامه‌ها، قرارداد‌ها و توسعه همکاری‏های حرفه‏ای باشد.

جهانیان با تاکید بر لزوم ارائه فناوری‌های نوین و تکنولوژی در نمایشگاه‌های تخصصی اظهار داشت: نمایشگاه‌های گردشگری علاوه بر معرفی مسیر‌ها و مقاصد گردشگری باید محلی برای عرضه فناوری‏‌ها و تکنولوژی‏‌های نوین دنیا در زمینه کاهش هزینه‏‌ها‏، رعایت استاندارد‌ها، مصرف بهینه انرژی، جلوگیری از آسیب به محیط زیست در مراکز اقامتی و گردشگری باشد.

وی همچنین در رابطه با معرفی مسیرهای گردشگری در نمایشگاه‌ها بیان کرد: نمایشگاه‌های گردشگری باید مسیرهای مختلف گردشگری به خصوص مسیر مناطق ناشناخته و یا کمتر شناخته شده را به مخاطبین معرفی کنند و محلی برای بازاریابی و نیازسنجی مراجعان و بازدیدکنندگان باشند.

جهانیان تصریح کرد: امروزه گردشگران دارای ذوق، علاقه و درخواست‏های مختلف هستند و نمایشگاه‏‌ها باید پاسخگوی تمام دیدگاه‏‌ها باشند و اهداف گردشگری مورد نیاز آن‌ها را معرفی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز