خبرگزاری کار ایران

بازدید از برج‌های پایتخت با یک بلیت

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۷۹

قیمت این بلیت‌ها در دو نوع بلیت‌های ۱۰ هزار تومانی و ۱۷ هزار تومانی تعریف شده است. / گردشگران و بازدیدکنندگان می‌توانند بلیتهای ویژه سه برج را هم از محل فروش بلیت هر سه برج طغرل، میلاد و آزادی تهیه کنند همچنین امکان فروش این بلیت‌ها در تمامی هتلهای سراسر کشور فراهم شده است.

ایلنا: مدیرعامل برج میلاد تهران گفت: گردشگران و علاقه مندان به بازدید از جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی تهران می‌توانند از این به بعد با خرید یک بلیت، سه برج پایتخت شامل برج‌های میلاد، آزادی و طغرل را بازدید کنند.

به گزارش ایلنا، فرزاد هوشیار پارسیان گفت: برای معرفی جاذبه‌های پایتخت و به گردشگران داخلی و خارجی و توسعه فرهنگ تهران‌گردی تفاهم نامه‌ای با مدیران برج آزادی و طغرل به امضا رسیده است که از این به بعد بازدیدکنندگان این سه برج می‌توانند تنها با تهیه یک بلیت از هر سه برج نام برده شده بازدید کنند.

مدیرعامل برج میلاد تهران افزود: بازدید کنندگان می‌توانند به ازای خرید هر بلیت، از هر سه مجموعه برج‌های گردشگری ایران بازدید کنند.

هوشیار پارسیان در رابطه با قیمت بلیت ویژه سه برج آزادی، میلاد و طغرل گفت: قیمت این بلیت‌ها در دو نوع بلیت‌های ۱۰ هزار تومانی و ۱۷ هزار تومانی تعریف شده است که گردشگران می‌توانند با تهیه بلیت ۱۷ هزار تومانی از برج میلاد تهران تا گنبد آسمان، برج آزادی شامل طبقات برج، سالن موزه‌ها، نگارخانه‌ها، سایت اطلاع رسانی و سالن ایران‌شناسی و برج طغرل بازدید کنند.

مدیرعامل برج میلاد تهران ادامه داد: همچنین علاقه مندان می‌توانند با تهیه بلیت ۱۰ هزار تومانی از برج میلاد تهران صرفا تا سکوی دید باز (ارتفاع ۲۸۰ متری) و دیگر بخشهای اعلام شده از برج آزادی و برج طغرل بازدید داشته باشند.

وی در رابطه با نحوه تهیه این بلیت‌ها، اظهار کرد: گردشگران و بازدیدکنندگان می‌توانند بلیتهای ویژه سه برج را هم از محل فروش بلیت هر سه برج طغرل، میلاد و آزادی تهیه کنند همچنین امکان فروش این بلیت‌ها در تمامی هتلهای سراسر کشور فراهم شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز