خبرگزاری کار ایران

آلودگی هوا باعث افزایش ۸ درصدی تعداد متوفیان مشهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۸۲

از بین کل ۱۶۰ متوفی که در هفته دوم بر اثر بیماری‌های سیستم تنفسی و سیستم گردش خون فوت کرده‌اند، ۷۲ نفر زن و ۸۸ نفر مرد بوده‌اند که این آمار نسبت به هفته قبل از آن در زنان دو درصد کاهش و در مردان بیش از ۲۰ درصد افزایش داشته است.

مشهد - ایلنا: مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: تعداد فوت شدگان مشهد که براثر بیماریهای تنفسی و سیستم گردش خون جان خود را از دست داده‌اند، طی یک هفته اخیر بیش از۸. ۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا از مشهد، سیدکمال الدین شاهچراغی گفت: طی روزهای ۱۳تا ۱۹ماه جاری که هوای شهر مشهد به نسبت روزهای قبل از آن آلوده‌تر بوده است ۳۶۵ نفر در مشهد فوت کردند که علت فوت ۱۶۰ نفر از آنان بر اثر بیماری‌های تنفسی و سیستم گردش خون بوده است.

وی ادامه داد: این آمار در هفته قبل از آن یعنی از تاریخ ۶ تا۱۲ آذرماه۲۴۴ نفر بوده است که ۱۴۷ نفر از افراد بر اثر بیماری‌های تنفسی و سیستم گردش خون فوت کرده‌اند.

شاهچراغی تاکید کرد: از بین کل ۱۶۰ متوفی که در هفته دوم بر اثر بیماری‌های سیستم تنفسی و سیستم گردش خون فوت کرده‌اند، ۷۲ نفر زن و ۸۸ نفر مرد بوده‌اند که این آمار نسبت به هفته قبل از آن در زنان دو درصد کاهش و در مردان بیش از ۲۰ درصد افزایش داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز