خبرگزاری کار ایران

بهسازی معابر حریم فرودگاه مهرآباد از سوی شهرداری منطقه ۹

کد خبر : ۹۴۲۶۲

این طرح با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد ریال و در قالب عملیات پیاده روسازی و نصب سنگفرش، جدول بندی و ترمیم و احداث فضای سبز در معابر حریم فرودگاه اجرایی می‌شود.

ایلنا: ‌ شهردار منطقه ۹ تهران با اشاره به بازسازی و بهسازی پیاده روهای سطح محدوده گفت: به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان، بازسازی پیاده رو خیابان معراج در حریم فرودگاه مهرآباد حدفاصل میدان آزادی تا فرودگاه مهر آباد بزودی به اتمام می‌رسد.

به گزارش ایلنا، حسین سلطانی در این مورد اظهار داشت: این طرح با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد ریال و در قالب عملیات پیاده روسازی و نصب سنگفرش، جدول بندی و ترمیم واحداث فضای سبز در معابر حریم فرودگاه اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عملیات پیاده رو سازی خیابان معراج به طول هزار و ۲۰۰ متر در حال انجام است، تصریح کرد: عملیات پیاده روسازی حد فاصل میدان آزادی تا فرودگاه مهر آباد تا اواخر مرداد ماه به پایان می‌رسد.

مهندس سلطانی افزود: این پروژه بنحوی در نظر گرفته شده که به نماسازی محیطی سازه‌های اداری خیابان معراج آسیبی نرسد.
وی همچنین با اشاره به دستورالعمل کاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، خاطر نشان کرد: دراین پیاده رو مسیر ویژه برای نابینایان و کم توانان جسمی و حرکتی نیز در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه ۹ در پایان استفاده از کفپوش‌های مناسب و ساماندهی مبلمان و المان‌های موجود در سطح پیاده رو خیابان معراج را از دیگر اقدامات این شهرداری در جریان پیاده رو سازی‌های سطح محدوده دانست و گفت: همواره با اجرای طرح‌های متنوع عمرانی در راستای ایجاد شبکه معابری ایمن در این بخش از پایتخت گامهای اساسی برمی داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز