خبرگزاری کار ایران

احداث پایگاه ویژه مدیریت بحران در بوستان ولایت

کد خبر : ۹۴۲۵۸

در پایگاه ویژه مدیریت بحران محوطه ای با گنجایش 200 نفر برای آموزش همگانی مدیریت بحران در نظر گرفته شده است که طبق برنامه زمانبندی شده هر هفته یک روز آموزش شهروندان در آن انجام می شود.

ایلنا:‌ شهردار منطقه 19 از پیشرفت 70 درصدی عملیات عمرانی ساخت پایگاه ویژه مدیریت بحران این منطقه در بوستان ولایت خبر داد.

به گزارش ایلنا، عباداله فتح الهی با اعلام این خبر گفت: ساختمان این پایگاه در دو طبقه و در زمینی به مساحت بیش از 1600 متر مربع در حال احداث و مجهز به اتاق آموزشی، پدافند غیر عامل، آمادگی در برابر زلزله، انبار تأسیسات امداد و نجات و اتاق اورژانس است.علاوه بر این در این پایگاه محوطه ای با گنجایش 200 نفر برای آموزش همگانی مدیریت بحران در نظر گرفته شده است که طبق برنامه زمانبندی شده هر هفته یک روز آموزش شهروندان در آن انجام می شود.

به گفته وی این پایگاه که در ضلع جنوبی بوستان ولایت در حال ساخت است مجهز به تلویزیون های شهری و دوربین های مداربسته می شود تا در مواقع بحرانی اخبار و اطلاعات از طریق صفحه نمایش به اطلاع شهروندان برسد. همچنین سالن کنفرانسی برای آن در نظر گرفته شده که بخشی از آموزش شهروندان در آن انجام می شود.

همچنین پس از اتمام و بهره برداری از ساختمان مدیریت بحران در بوستان ولایت، پایگاه سابق مدیریت بحران به مکان جدید انتقال می یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز