خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با ایلنا:

BRT بزرگراه امام علی(ع) همزمان با افتتاح آن راه اندازی می شود

asdasd

بزرگراه های صدر و امام علی(ع) همزمان با افتتاح دارای خطوط تندروی می شوند/ در طبقه همکف صدر، خط تندور ایجاد می‌شود و مسیر آن از بزرگراه صدر آغاز به سمت مدرس شمال و پارک وی منتهی می شود.

ایلنا: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت‌: خطوط BRT در بزرگراه امام علی (ع) همزمان با ساخت آن، در حال طراحی است و قرار است معاونت فنی و عمرانی این خط را بسازد.

مازیار حسینی در گفت‌و‌گو با ایلنا، با بیان اینکه جلسات خطوط BRT تحت نظارت شهردار تهران برگزار می‌شود، افزود: سیاست کنونی شهرداری تهران توسعه حمل و نقل عمومی است خطوط BRT جز خطوط اصلی حمل و نقل عمومی است و این مساله در بزگراه‌هایی که به تازگی ایجاد می‌شوند با جدیت بیشتری در حال انجام است.

وی ادامه داد: خط BRT در بزرگراه امام علی (ع) همزمان با ساخت آن، در حال طراحی است و قرار است معاونت فنی و عمرانی این خط را می‌سازد و به معاونت حمل و نقل و ترافیک تحویل می‌دهد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه خط تندروی بزرگراه امام علی (ع) همزمان با بهره برداری این بزرگراه خواهد بود، تصریح کرد: خط تندروی بزگراه صدر نیز در حال مطالعه است و همزمان با بهره برداری از آن راه انداز می‌شود.

حسینی تاکید کرد: در طبقه همکف صدر، خط تندور ایجاد و پیش بینی می‌شود که از بزرگراه صدر آغاز و به سمت مدرس شمال و پارک وی منتهی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز