خبرگزاری کار ایران

تشکری هاشمی خبر داد:

آماده سازی فاز نخست پایانه جدید شرق تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۶۳

عملیات احداث پارکینگ اتوبوس‌ها تاکنون پیشرفت قابل قبولی داشته و سقف پارکینگ‌ها در حال احداث است که امیدواریم با این روند در سال 92 بتوانیم بخشی از سرویس‌های مسافربری برون شهری را به این پایانه منتقل کنیم.

ایلنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد احداث پایانه شرق جدید گفت: تا پایان سال جاری با اجرای فاز نخست این پروژه، بخشی از سرویس های مسافربری برون شهری به پایانه جدید شرق منتقل می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید جعفر تشکری هاشمی با بیان این مظلب اظهار کرد: احداث پایانه جدید شرق یکی از اولویت های کاری حوزه حمل و نقل و ترافیک در سال جاری محسوب می‌شود و با توجه به اینکه بخش‌هایی از پایانه قدیم شرق در طرح اصلاح معابر آزاد شده و فضای کمی اکنون در این پایانه در اختیار داریم در تلاشیم که هرچه سریعتر امکان مسافرگیری در پایانه جدید شرق را فراهم سازیم.

وی ادامه داد: پیمانکار پروژه پایانه جدید شرق با جدیت کارها را در این پایانه دنبال می‌کند چنانچه آماده سازی محیط و زمین پایانه به طور کامل انجام شده است.

تشکری تصریح کرد: با توجه به شیب تند و نخاله‌هایی که از گذشته در محل پایانه جدید شرق وجود داشت پیش از هر کار مجبور به نخاله برداری و پاکسازی محیط شدیم و در حال حاضر زیر سازی‌های مورد نیاز به طور کامل انجام شده و ساخت اسکلت سالن این پایانه نیز در کارخانه ای در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در تلاشیم هرچه سریعتر نسبت به اجرای فنداسیون و آماده کردن محیط برای نصب سالن اقدام شود گفت: عملیات احداث پارکینگ اتوبوس‌ها تاکنون پیشرفت قابل قبولی داشته و سقف پارکینگ‌ها در حال احداث است که امیدواریم با این روند در سال 92 بتوانیم بخشی از سرویس‌های مسافربری برون شهری را به این پایانه منتقل کنیم.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه تاکنون بیش از 2 هزار متر مکعب خاکبرداری در پایانه جدید شرق صورت گرفته است گفت: همواره تاکید ما این بوده که هر کجا پایانه‌ای ساخته می‌شود، باید زمینه خدمات رسانی خطوط مترو و دیگر سیستم‌های حمل و نقل عمومی به آن مجموعه نیز فراهم شود، به همین دلیل در تلاشیم که دسترسی مناسب پایانه جدید شرق را به سیستم های حمل و نقل عمومی فراهم سازیم.

تشکری هاشمی در پایان گفت: در مجموع برای احداث پایانه جدید شرق 30 هکتار زمین پیش بینی شده است که تاکنون بخش عمده‌ای از زمین‌های مورد نیاز این پروژه تملک شده است و تملک باقی زمین ها نیز در دست پیگیری قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز