خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۱۴ خبر داد:

اتمام تملک املاک معارض بزرگراه امام علی (ع)

تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع از بافت فرسوده در منطقه ۱۴ در محدوده طرح بزرگراه امام علی (ع) تغییر وضعیت داده و به معابر شهری تبدیل شده است.

ایلنا: شهردار منطقه ۱۴با اشاره به تاکید شهردار تهران در خصوص سرعت در اجرای پروژه بزرگراه امام علی (ع) گفت: تملک املاک معارض بزرگراه امام علی (ع) در منطقه ۱۴به طور ۱۰۰ درصد به اتمام رسید.

به گزارش ایلنا، اردشیر نوریان با بیان این مطلب که طرح بزرگراه امام علی (ع) یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر تهران است اظهار داشت: کارتملک و تخریب۸۷۱ ملک معارض از خیابان پیروزی تا خیابان خاوران طی دو فاز به اتمام رسید و این منطقه توانست ۱۰۰ درصد املاک معارض را تملک کند و به طور کامل تخریب آن‌ها را انجام دهد.

وی از روند خوب اجرای این پروژه ملی در منطقه ۱۴ خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به متراز ۳۶۰۰ متری بزرگراه امام علی (ع) در این منطقه از سنوات قبل تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع از بافت فرسوده در منطقه در محدوده طرح بزرگراه امام علی (ع) تغییر وضعیت داده و به معابر شهری تبدیل شده که گام مهمی در توسعه و تحول منطقه ۱۴ است.

شهردار منطقه ۱۴ همچنین تصریح کرد: اجرای این پروژه بزرگ در کنار طرح تونل بزرگراه امام علی (ع) می‌تواند در کاهش بار ترافیکی منطقه ۱۴ و مناطق همجوار و صرفه جویی زمان شهروندان آثار مطلوبی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز