خبرگزاری کار ایران

در سال جاری صورت می‌گیرد؛

توجه ویژه به فعالیت‌های ورزشی در منطقه ۲۱

توجه ویژه به فعالیت‌های ورزشی در منطقه ۲۱
کد خبر : ۶۳۸۹۴

با توجه به استقبال شهروندان امسال هم رشته‌های ورزشی متنوعی در مسابقات محله‌ها در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه المپیادهای ورزشی، لیگ محله‌ای و برنامه‌های تفریحی و ورزشی در مناسبت‌های مختلف هم در برنامه ریزیهای اداره ورزش گنجانده شده است.

ایلنا: مدیر اداره ورزش منطقه ۲۱ گفت: نقش شهردار منطقه در گسترش و پیشبرد اهداف ورزشی خصوصا توسعه ورزش همگانی میان شهروندان منطقه چشمگیر است و در این راستا همزمان با نخستین روزهای بهار اقدام به برنامه ریزی مدون برای شهروندان در زمینه ورزش شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، افسانه بیابانی مدیر اداره ورزش منطقه با بیان اینکه در گذشته اولویت ما توسعه فضا‌ها و سرانه‌های ورزشی منطقه بود بیان کرد: در سال جاری کیفی سازی کلیه برنامه‌ها، ایستگاه‌ها، خانه‌ها و مجموعه‌های ورزشی و حتی مسابقات و کارگاه‌های آموزشی را در برنامه ریزی‌هایمان قرار داده‌ایم.

وی افزود: ایستگاه‌های صبحگاهی در بوستان‌های سطح منطقه در طول ایام نوروز فعال بوده اما فعالیت همه ایستگاه‌ها از ابتدای اردیبهشت بصورت رسمی آغاز می‌شود، ضمن اینکه برآنیم با حضور استادان مجرب ایستگاه‌ها را تخصصی کنیم تا هم مربیان و تمامی شهروندان بصورت آکادمیک و حرفه‌ای به ورزش بپردازند.

بیابانی در مورد تقویت مسابقات محلات در سال ۹۲ اظهار داشت: امسال مسابقات محله‌ها از ابتدای اردیبهشت ماه کلید می‌خورد و این مسابقات محلی برای شناسایی افراد مستعد در امر ورزش است، همچنین افراد علاوه بر اینکه میزان آمادگی و توانایی خود را در رشته‌های مورد علاقه‌شان محک می‌زنند در راستای تقویت ورزش قهرمانی و مورد علاقه‌شان نیز گام بر می‌دارند.

مدیر اداره ورزش منطقه ۲۱ گفت: با توجه به استقبال شهروندان امسال هم رشته‌های ورزشی متنوعی در مسابقات محله‌ها در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه المپیادهای ورزشی، لیگ محله‌ای و برنامه‌های تفریحی و ورزشی در مناسبت‌های مختلف هم در برنامه ریزیهای اداره ورزش گنجانده شده است.

وی در ادامه با اشاره به توجه ویژه به امر ورزش بانوان در سطح منطقه بیان کرد: برای بانوان منطقه هم برنامه ریزی‌های مدونی در نظر گرفته شده است که استقبال و حضور حداکثری آن‌ها در برنامه‌ها و مجموعه‌های ورزشی هم اهتمام ما را جهت ارتقای ورزش بانوان بیشتر می‌کند، چرا که سلامتی زنان و دختران در هر جامعه‌ای به دلیل دارا بودن دو نقش مادری و همسری در تأمین سلامت خانواده و اجتماع در آینده نقش محوری و تعیین کننده‌ای دارند از این رو توجه به سلامت روان و جسم بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در پایان تصریح کرد: توسعه ورزش همگانی و نهادینه کردن ورزش در سبد خانوار‌ها در اولویت کارهای اداره ورزش منطقه قرار دارد که از آن جمله می‌توان به برگزاری مسابقات مختلف در ایستگاه‌های تندرستی، برنامه‌های متنوع گردش در کوه، پیاده روی، کوهپیمایی و پرواز بادبادک‌ها در قالب برنامه‌های خانوادگی اشاره کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز