خبرگزاری کار ایران

معصومه آباد در گفت و گو با ایلنا خبر داد؛

حمایت از زنان خود سرپرست در برابر سرطان

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۷۰

این زنان شناسایی شده است و افراد نیازمند در حال درمان هستند در واقع زنانی که توان لازم برای درمان را ندارند در بخش سرطان و بیمارهای سرطانی تحت حمایت شهرداری تهران قرار گرفته‌اند.

ایلنا:‌ رئیس كمیته سلامت شورای شهر تهران، گفت:‌ شهرداری تهران از زنان خود سرپرست خانواری كه در معرض سرطان هستند، حمایت می‌كند.

معصومه آباد در گفت‌و‌گو با ایلنا، با بیان اینکه شهرداری تهران در بخش سلامت زنان مسئولیتی برعهده ندارد، افزود: با این وجود با همکاری اداره سلامت و اداره کل امور بانوان سلامت زنان سرپرست خانوار شهر تهران رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه در بخش سرطان زنان، اقداماتی انجام شده است، افزود: تمامی این زنان شناسایی شده است و افراد نیازمند در حال درمان هستند در واقع زنانی که توان لازم برای درمان را ندارند در بخش سرطان و بیمارهای سرطانی تحت حمایت شهرداری تهران قرار گرفته‌اند.

این عضو شورای شهر تهران اعلام كرد: با حمایت از این افراد گام موثری در راستای حمایت از این زنان انجام می‌شود.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران، درباره زنان روسپی شهر تهران نیز گفت: مدیریت شهری در این حوزه مسئولیتی ندارد، با این حال در شناسایی و ساماندهی گروه‌های پرخطر جامعه از جمله زنان ویژه اقداماتی انجام داده است.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های تدوین شده در این راستا، گفت: همواره نگرانی‌هایی در این بخش زنان ویژه احساس می‌شود اما باید برای حل مشکل این اقشار از تمامی سازمان‌ها و نهادهای مرتبط برخوردار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز