خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۱۰ خبر داد:

صدور ۱۲۲۷ فقره پروانه ساختمانی در منطقه ۱۰ تهران

کد خبر : ۵۳۹۸۱

از ابتدای سال تا کنون با توجه به کاهش مدت زمان صدور پروانه ساختمانی، ۱۲۲۷ فقره پروانه با ۲ میلیون و ۱۹۴ هزار مترمربع زیربنا صادر شده است.

ایلنا:‌ شهردار منطقه ۱۰ از صدور ۱۲۲۷ فقره پروانه ساختمانی از ابتدای سال جاری تاکنون در منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرامرز عظیمی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: یکی از پروژه‌های مهم و مورد توجه شهرداری در سال‌های اخیر موضوع ساماندهی بافت‌های قدیمی و تغییر سیمای شهری بوده که به صورت ویژه به آن پرداخته شده است.

وی نوسازی را گامی مثبت در جهت تحول منطقه خواند و تصریح کرد: با بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی و ارائه تسهیلات ویژه برای نوسازی تاکنون تلاش‌های خوبی در این زمینه انجام شده و هم راستا با نوسازی، تامین سرانه‌های مختلف و ایجاد بسترهای لازم برای زندگی مطلوب در دست اجراست.

شهردار منطقه با تشریح اقدامات انجام شده در زمینه ساخت و ساز در منطقه افزود: از ابتدای سال تا کنون با توجه به کاهش مدت زمان صدور پروانه ساختمانی، ۱۲۲۷ فقره پروانه با ۲ میلیون و ۱۹۴ هزار مترمربع زیربنا صادر شده است که در نوع خود یک حرکت بزرگ و رو به رشد محسوب می‌شود که حاصل آن بروز تغییر و تحول‌های مثبت و کارآمد در شهرداری است.

وی افزود: ۷۱ درصد از نوسازی در محدوده مصوب بافت فرسوده قرار دارد همچنین تعداد پروانه‌های تجمیعی ۳۴۸ فقره می‌باشد که ۲۸ درصد کل پروانه‌های صادره را به خود اختصاص داده و این موضوع بیانگر مشارکت شهروندان در نوسازی و اقبال عمومی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز