خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با ایلنا:

عدم ورود شهرداری به مسئله زنان ویژه / نیروی انتظامی مسئول است

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۸۵

تمامی آسیب‌های اجتماعی شهر تهران در قالب منطقه و محله شناسایی شده است / در قالب طرح «سنجش عدالت در شهر» نسبت به زنان ویژه اقدامی انجام نشده است / نیروی انتظامی متولی این زنان است.

ایلنا: سخنگوی شهرداری تهران، گفت: شهرداری نسبت به شناسایی زنان ویژه ورودی نداشته و آن‌ها شناسایی نکرده است چرا که شناسایی این زنان بر عهده نیروی انتظامی است.

سید محمدهادی ایازی در گفت‌و‌گو با ایلنا، درباره ارائه شناسنامه آسیب‌های اجتماعی محلات، اظهار کرد: ‌ موضوع آسیب‌های اجتماعی در قالب طرح «سنجش عدالت در شهر» در منطقه، ناحیه و محله شناسایی شده است و این اطلاعات در در اختیار مدیران محلات قرار گفته است.

وی با بیان اینکه متولی رفع این آسیب‌ها مدیران محلات نیستند، تاکید کرد: ‌ این اطلاعات در اختیار مدیران قرار می‌گیرد تا در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری به گونه‌ای عمل شود که این موارد نیز در مدیریت مورد نظر قرار گیرد.

سخنگوی شهردار تهران درباره زنان ویژه در شهر تهران، اعلام کرد: ‌شهرداری تهران در این زمینه مسئولیتی ندارند و ورودی نیز به این موضوع نکرده است حتی شورای شهر مصوبه‌ای درباره زنان ویژه نداشته و چیزی را به شهرداری اعلام نکرده است از این رو شهرداری نیز ورودی نداشته است.

ایازی در پاسخ به اینکه آیا در طرح سنجش عدالت اجتماعی این زنان در محلات شناسایی شده است، گفت: خیر. این افراد شناسایی نشده‌اند چرا که شناسایی این زنان بر عهده نیروی انتظامی است از سویی مساله زنان ویژه کاملا فرق می‌کند.

وی درباره فعالیت زنان ویژه در برخی از مناطق شمالی شهر، اینگونه پاسخ داد: ‌ شهرداری تهران مسئولیتی در مورد زنان ویژه ندارد از این‌رو ورودی به این موضوع نکرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز