خبرگزاری کار ایران

لایروبی و پاکسازی بیش از چهار صدهزار متر از کانال‌ها و انهار منطقه ۱۰

کد خبر : ۵۱۴۴۷

عملیات پاکسازی و شست و شوی۴۶۳ هزار متر از انهار و کانال‌های در دست اجراست همچنین در طول شبانه روز ۱۱ هزار تن زباله جمع آوری می‌شود.

ایلنا: همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار، ۴۶۳ هزار متر از کانال‌ها و انهار روبسته و روباز منطقه به منظورارتقاء کمی و کیفی خدمات شهری، تلطیف سیمای بصری و بهبود و حفظ محیط زیست در حال پاکسازی و لایروبی است.

به گزارش ایلنا، فرامرز عظیمی شهردار منطقه بااعلام این خبر گفت: همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار در بازدید‌ها و جلسات تشکیل شده مشکلات و معضلات منطقه شناسایی شده و با توجه به دستوالعمل ابلاغی از سوی مرکز و اطلاع رسانی کامل، هماهنگی لازم با حوزه‌های اجرایی به عمل آمده و وظایف هریک از ادارات به معاونت‌ها و ادارات مختلف ارائه شده است تا بر اساس وظایف محوله کار‌ها به نحو احسن انجام شود.

وی افزود: عملیات پاکسازی و شست و شوی۴۶۳ هزار متر از انهار و کانال‌های در دست اجراست همچنین در طول شبانه روز ۱۱ هزار تن زباله جمع آوری می‌شود.

شهردار منطقه با اشاره به رئوس برنامه‌های اداره امور شهری و فضای سبز یادآور شد: صدورابلاغیه به ۳۶۸ واحد صنفی زباله ساز در خصوص ساماندهی وضعیت زباله، پاکسازی ۶۱۳ هزار متر مربع از زمین‌های بایر حاشیه معابر، پاکسازی و امحاء ۹ هزار متر مربع پوسترهای تبلیغاتی و دیوار نویسی، جلوگیری از فعالیت عوامل غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند خشک، جمع آوری و حمل خاک و نخاله از سطح معابر به میزان ۴ هزار متر مکعب، رفع نقص و عیب مخازن مکانیزه و زیر مخزنی‌ها، شست و شوی ۲۵ هزارعدد پایه چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و تابلوهای ترافیکی، شست و شوی ۲۸ هزار متر مربع از نرده‌های ترافیکی و اتوبوس‌های تندرو، شست و شو ۶۸ هزار متر مربع از پل‌های عابر پیاده و پل‌های سواره رو و پناهگاه ایستگاه اتوبوس، نظافت و بازپیرایی مساجد و... از فعالیت‌های در دست اقدام است.

عظیمی اطلاع رسانی و فرهنگ سازی را از نکات مهم در آگاهی شهروندان و بهبود کیفیت خدمات دانست و تصریح کرد: به منظور جلب مشارکت شهروندان و آگاه سازی آنان در امر نظافت و زیبایی شهر ۱۱۰۰ متر مربع برگ بروشور و تراکت تهیه شده و بین شهروندان توزیع شده است همچنین تهیه و توزیع بروشور و تراکت با موضوع زیباسازی، تهیه و نصب بنر تبلیغات فرهنگی با موضوع استقبال از بهار از دیگر اقدامات منطقه است.

وی در پایان یادآور شد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات طبق برنامه زمان بندی شده در حال اجراست و با زحمات دست اندر کاران و مشارکت شهروندان، منطقه با چهره‌ای زیبا به استقبال بهار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز